Pytania do zarządzających - przetlumaczycie?
piecia93 - 2006-08-22, 12:43 Temat postu: przetlumaczycie? a wiec tak bylem na wakacjach i zapomnialem hasla do pieci93 , wziolem recovery questions i wypelnilem co znalem czyli stare hasla i recovery , wpisalem swoje nowe haslo i takie tam. A jak chce sie zalogowac to mi nie chce wejsc, jak biore jeszcze raz recovery questions to mi wyskakuje to :You already have an unresolved password request open on this account.
Our Support Staff will answer this as soon as possible. There is no need to submit multiple password requests.
pawlos10 - 2006-08-22, 12:44
a nie pokazało ci się takie coś że musiałe numer taki przepisać ?? bo jak ci się pokazał to wpisz go w : ikonka taki czerwony celownik na stronie głównej runescape... w działe tam z recovery ...
[ Dodano: 2006-08-22, 13:45 ]
a jak nie to nie wiem
piecia93 - 2006-08-22, 12:58
pokazal mi sie , wziolem Continue i go wpisalem
pawlos10 - 2006-08-22, 13:02
a masz go dzieś na kartce ??
piecia93 - 2006-08-22, 13:02
pisze takie cos:Your Password Request has not yet been processed by our staff:
Your Request Sent on: 22nd August 2006
Message Status: Pending
Our Customer Support Team is currently working hard, and should be able to answer your request soon. Please check back again with your Tracker ID to view the status of your support request.
If you are a RuneScape Member, then you will of course receive priority Customer Support.
Thanks for your patience.
You can check the status of this Password Support request again by selecting 'Track a recovery request' from the Account Recovery menu on the front page.
pawlos10 - 2006-08-22, 13:04
no to musisz jeszcze poczekać bo jagex namyśla się czy zmienić na to hasło które wprowadziłeś POZDRO i narka spadam
piecia93 - 2006-08-22, 13:05
oo... to zajefajnie dzieki za pomoc
[ Dodano: 2006-08-22, 21:29 ]
ohh... kurde moze mi ktos to wytlumaczyc albo powiedziec jaak to zrobic, z tym numerem co mi wyskakuje wpisuje se go na kartke biore Continue i wpisuje go tam gdzie trzeba,ale co potem? =[
[ Dodano: 2006-08-22, 21:30 ]
chodzi mi o odzyskanie konta
pawlos10 - 2006-08-22, 22:47
naciskasz na "track recovery request" na głównej stronie rsa ... i wpisujesz tam ten numer i ci pisze ... jak "pending" to jeszcze rozpatrują wniosek ... jak "declined" to odrzucili wniosek , a jak "accepted" to przyjeli i zmienili hasło na takie jakie podawałeś przy odzyskiwaniu konta... ciesze się że mogłem pomóc
piecia93 - 2006-08-23, 13:55
ehh. nie odzyskali , kur*a ja nie pamieta 100 razy zminialem haslo niepamietam dobrze pierwszego ale dzięki
|
|
|