Odrzucone Artykuły - Prędkość uzbrojenia
Skicek - 2007-12-14, 17:25 Temat postu: Prędkość uzbrojenia Wielu się często zastanawia jak to jest z tą prędkością. Czy to naprawdę istnieje czy to tylko złudzenie. Wielu mówi "prędkość nad obrażenia" inni twierdzą że to bzdura.
By rozjaśnić nieco w głowach przygotowałem kilka danych. Prędkość podawana jest w 10 punktowej skali.
Meele Weapons
Daggers - prędkość 6/10
Swords - prędkość 6/10
Longswords - prędkość 5/10
Scimitars - prędkość - 6/10
Maces - prędkość 6/10
Axes - prędkość 5/10
Battleaxes - prędkość - 4/10
Warhammers - prędkość 4/10
Two-Handed Swords - prędkość 3/10
Spears - prędkość 5/10
Zamorak Spear - prędkość 6/10
Claws - prędkość 6/10
Halberd - prędkość 3/10
Pickaxes - prędkość 5/10
Granite Maul - prędkość 3/10
TokTz-Xil-Ak - prędkość 6/10
TzHaar-Ket-Em - prędkość 5/10
TzHaar-Ket-Om - prędkość 3/10
TokTz-Xil-Ek - prędkość 6/10
Abyssal Whip - prędkość 6/10
Dharok's Great Axe - prędkość 3/10
Torag's Hammers - prędkość 5/10
Guthan's Warspear - prędkość 5/10
Verac's Flail - prędkość 5/10
The Godsword - prędkość 4/10
Saradomin sword - prędkość 6/10
Mage Weapons
Staves - prędkość 5/10
Battlestaves - prędkość 5/10
Mystic Battlestaves - prędkość 5/10
God Staves - prędkość 6/10
Slayer Staff - prędkość 6/10
Iban's Staff - Prędkość 5/10
TokTz-Mej-Tal - prędkość 6/10
Ahrim's Staff - prędkość 4/10
The Ancient Staff - 6/10
Ranged Weapons ( sprawdzane na accurate )
Longbows - prędkość 4/10
Shortbows - prędkość 6/10
Composite Bows - prędkość 5/10
Ogre Bow - prędkość 2/10
Composite Ogre Bow - prędkość 5/10
Seercull - prędkość 5/10
Dark Bow - prędkość 1/10
Crystal Bow - prędkość 5/10
Crossbows - prędkość 4/10
Hunters' Crossbow - prędkość 6/10
Dorgeshuun Crossbow - prędkość 5/10
Karil's Crossbow - prędkość 6/10
Darts - prędkość 7/10
Knives - prędkość 7/10
Throwing Axes - prędkość 5/10
Javelins - prędkość 4/10
TokTz-Xil-Ul - prędkość 6/10
Cannon - prędkość 1-10/10 ( prędkość zależy od ilości potworów w okolicy )
by patok
Skicek - 2008-01-05, 10:57
patok dodaj jeszcze gs
Pietja - 2008-01-08, 00:09
Nie chce mi się w to wierzyc... whip 6/10? tak samo jak rune scimi?
Ogólnie te dane są nieprawdziwe
Mycu - 2008-01-08, 08:53
z tego co wiem to whip ma prędkość jak dagger... a że dagger ma taką prędkość jak scimi to juz może być dziwne
Skicek - 2008-01-08, 15:37
sa prawdziwe wejdz na rs w manulal i tam masz wszystko
Lord Hagen X - 2008-01-12, 13:52
Niektóre obrazki mi się nie wyświetlają.
Krz Ys3 - 2008-01-12, 13:55
mi się wyświetlają wszystkie
Lords - 2008-01-12, 14:28
Mi też działają wszystkie, i tak w ogóle to super art
stryq michal - 2008-02-24, 19:36
Poprawiony
Barti108 - 2008-02-25, 17:32
Artykuł jest dobry, ale według mnie można by jeszcze coś pod każdą bronią dopisać jak to jest na RS KB w artykule "Combat - Weapon Types"
stryq michal - 2008-02-25, 18:22
ARTYKUŁ GOTOWY DO DODANIA
Ashr Ishii - 2008-06-24, 13:57
Ale ten artykuł jest bez sensu. Piszecie, że niektórzy mówią "prędkość ponad obrażenia" Ale to nieprawda. Bo nieważne jaką predkość ma bro?, zawsze będie tak: 1 atak mój, 1 przeciwnika, 1 mój, 1 przeciwnika. I jeśli przeciwnik ma wysokie obrażenia, to nas rozwali. Ja też w każdej grze stawiałem na szybkość, zamiast siły. Bo lepiej być sprytnym, szybkim i słabym, niż wielkim, silnym, powolnym, ociężałym bezmózgiem. Ale RuneScape temu zaprzecza.
Mycu - 2008-06-24, 21:02
Jak twój przeciwnik ma mmm powiedzmy rune 2h sword a ty Rune Scimitar to walka wygląda mniej wiećej tak
1 atak twój 1 atak jego 2 atak twój 2 atak jego 3 atak twój 4 atak twój 3 atak jego
bro? ma znaczenie z jak często uderzasz przeciwinika
Patok - 2008-06-25, 09:59
skicek ... od ponad roku nie grałem w RS... podaj mi pełną nazwę tego co mam dodać :D
Skicek - 2008-06-25, 12:47
za duzo bym mial wymieniac
pozatym niedlugo wyjezdzam i nei mam czasu teraz pisac
|
|
|