Pytania - Billing
Norbeliks - 2008-06-15, 12:37 Temat postu: Billing Od pewnego czasu nie mogę wejść na moje konto, pisze żebym przeczytał wiadomości od Jagexu. A więc przeczytałem.
Jagex napisał/a: | We regret to inform you that your RuneScape members account has gone into negative credit.
This means that you have had days of membership which have not been paid for, and you will not be able to use your account until a payment has been made to cover the days owed.
If you feel that this has occurred by error, or if you have any relevant information with respect to the payment used for your membership then please contact us immediately through the Billing section of the RuneScape Knowledge Base. This can be found by visiting our website, http://www.runescape.com/, and selecting "Customer Support" and then "Billing".
You can then submit a billing query. Please provide as much information as possible so we can investigate your issue.
Sincerely,
Jagex Customer Support
|
Z mojej znajomości języka angielskiego wywnioskowałem, iż chodzi o to, że nie zapłaciłem opłaty za dni membersa. I w tym tkwi problem. Od kilku miesięcy nawet nie dotykałem ani jednej zakładki przeznaczonej dla members. O co w takim razie chodzi? Co teraz mam zrobić by konto normalnie funkcjonowało?
Nikobelic - 2008-06-15, 14:12
wykupić memba...
Norbeliks - 2008-06-15, 21:17
Czy to jedyne wyjście? Jeżeli tak, to czy memb będzie mi działał normalnie?
Nikobelic - 2008-06-16, 19:34
<- nie jestem membem-to żart był
Barti108 - 2008-06-17, 12:33
Piszą, że wykryli, iż nie zapłaciłeś za memba w sposób legalny (zapewne płaciłeś przez Allegro/od kumpla -.-) i nie będziesz mógł używac konta do póki nie ureguluejsz długu.
Informują też, że możesz to wyjaśnij w odpowiednim dziale na stronie głównej RS.
Norbeliks - 2008-06-18, 18:37
Wieeelkie dzięki barti108, co do memba to właściwie na tym koncie z niego wcale nie korzystałem, ale sądzę (aż głupio się przyznać że konto było kupowane, chociaż w ko?cu to nic złego), że poprzedni właściciel chyba właśnie to zrobił. Dziwi mnie jedynie to, że konto kupiłem kilka dobrych miechów temu. Czyli co teraz? Mam do nich napisać?
Barti108 - 2008-06-18, 21:48
runescape.com "Customer supprt" "Billing"
|
|
|