Pytania - Chodzenie i spolszczenie
Damian93ns - 2008-12-24, 13:54 Temat postu: Chodzenie i spolszczenie Witam.
Czy w Runescape można chodzić innym sposobem niż tylko klikając np. strzałkami na klawiaturze.
A istnieje jakieś spolszczenie do Runescape lub jakieś boty??
i ostatnie pytanie ;p
Co się traci jak się padnie.
Prosze się nie śmieć z mojego tematu.
Jestem początkującym graczem niedawno zaczołem w to grać.
Prosił bym o odpowiedź. Z góry dzięki.
Michalinho - 2008-12-24, 15:00
Damian93ns napisał/a: | Czy w Runescape można chodzić innym sposobem niż tylko klikając np. strzałkami na klawiaturze. |
Nie
Damian93ns napisał/a: | A istnieje jakieś spolszczenie do Runescape lub jakieś boty?? |
Spolszczenia nie ma. Boty są, ale są nie legalne.
Damian93ns napisał/a: | Co się traci jak się padnie. |
Tracisz wszystko oprócz 3 najdroższych rzeczy.
Chyba, że masz czaszkę nad swoim ludkiem (pojawia się, gdy zaatakujesz innego gracza), to tracisz wszystko.
Vego - 2008-12-24, 15:24
Damian93ns napisał/a: | Prosze się nie śmieć z mojego tematu. |
Jest to poważne forum i zapewniam cię że nikt nie będzie się śmiał z takich tematów, poza tym właśnie po to jest to forum aby lepsi gracze mogli pomagać słabszym
Damian93ns - 2008-12-24, 16:01
A jeśli chodzi o boty to wiem że są nielegalne ale do czego służą.
Bo np. w CS można strzelać przez ściany
w Tibie może sam skilować i expić i wiele innych...
A boty do Runescape co potrafią??
I prosiłbym jakiś link z takimi botami.
Michalinho - 2008-12-24, 18:18
Damian93ns napisał/a: | A boty do Runescape co potrafią?? |
Mogą same wydobywać minerały, ścinać drzewa, łowić ryby itd.
A linków nie mam.
Barti108 - 2008-12-25, 22:01
Damian93ns napisał/a: | I prosiłbym jakiś link z takimi botami. |
vegossj napisał/a: | Jest to poważne forum |
...
Kurde, skąd się tacy ludzie biorą wogóle? Za takie coś powinno być przynajmniej ostrzeżenie. Niedługo będą pytać "jak schakować serwery ranskejpa".
Vego - 2008-12-25, 23:11