Pytania - Łucznik? Opłaca się?
kamil695 - 2009-01-19, 18:04 Temat postu: Łucznik? Opłaca się? Siema. Jestem łucznikiem znaczy zaczołem nim być. Mam 43 ranged.. Czy mi się opłaca być łucznikiem?? kto jest silniejszy kim sie najbardizej oplaca grać. ?? Dużo w ludzi będe walil?? Powiedzcie czy mi sie opłaca nim byc.. Czuy to dobra profa..
Bieniu - 2009-01-19, 18:35
Ja osobiście nienawidzę ranged, ale to bardzo przydatny skill. Świetny, na pvp, duel arenę, bounty hunter, jest też dobry na różnego rodzaju mocne potworki czy bossy (Armadyl, Aviansies, przeróżne dragons itp.). Jednak jeśli chcesz być łucznikiem to proponowałbym w przyszłości zostać p2p, bo na f2p za dużo się łukiem nie zrobi.
Lord Hagen70 - 2009-01-19, 18:51
najlepsza profesja do PVP, na bossy lepiej melee, mage to już w ogóle tylko do tele ;p
Bieniu - 2009-01-19, 19:01
Cytat: | na bossy lepiej melee |
Tia? A co z armadylem czy mith drags? Do pewnych bossów ranged się świetnie nadaje.
Cytat: | mage to już w ogóle tylko do tele |
A ice blitz, barrage czy vengeance to co? Mage też jest świetny do pvp, bez teleblock jest ciężko, blitz czy barrage są bardzo przydatne a vengeance może zaważyć na to czy się wygra czy przegra walkę.
Ashr Ishii - 2009-01-19, 19:11
Lord Hagen70 napisał/a: | najlepsza profesja do PVP, na bossy lepiej melee, mage to już w ogóle tylko do tele ;p |
Buty cię w pępek obtarły?? O.o Magic jest najlepszy do walki. Gdzie nie pójdziesz, gdzie się walczy, magowie radzą sobie tam najlepiej ze wszystkich.
Lord Hagen70 - 2009-01-19, 19:25
Ashr Ishii napisał/a: | Buty cię w pępek obtarły?? O.o Magic jest najlepszy do walki. Gdzie nie pójdziesz, gdzie się walczy, magowie radzą sobie tam najlepiej ze wszystkich. |
idź magiem na GWD, KBD, KQ, green red blue black dragi to się przekonasz o niesamowitej sile maga(poza tym najgorszy max hit na f2p jest z mage bo tylko 16...)
Bieniu - 2009-01-19, 20:16
Lord Hagen, odeprzyj może najpierw moje argumenty zamiast brać się za łatwiejsze?