Konkursy - Konkurs
Pietja - 2009-06-26, 14:08 Temat postu: Konkurs Witam.
No tak... z racji tego, że już nie gram a moja postać ( Pietja1989 ) się tylko marnuje, wpadłem na pomysł, że może ktoś by się ucieszył jakby ją dostał prawie za darmo Nie gram już... hmmm... no z pół roku będzie
Yhhh... no nie chce mi się pisać jakiegoś wieeelkieeeegooo posta w moim stylu więc będę się streszczał tak więc w razie czego będę jak najszybciej odpowiadał na pytania NA FORUM, nie odpowiadam na PW, "nie mam" GG, "nie posiadam" telefonu komórkowego oraz "zgubiłem" hasło do e-maila
Ok, wypadałoby napisać na czym polega konkurs A więc... taki zwykły konkurs... tak jakby z języka polskiego ( Nie, nie jestem nauczycielem, nie zwracam uwagi na błędy ortograficzne, nie zwracam uwagi na brak kropki, czy przecinka -.- Liczy się tylko treść... no i nie ukrywam, że długość pracy ma dla mnie spore znaczenie )
Temat - "Wpływ RS na Twoje RL" (interpretacja teoretycznie dowolna... jednak nie ciężko się domyśleć o co dokładnie chodzi )
No i teraz tak... póki co zainteresowanych proszę tylko i wyłącznie o zapisanie się do konkursu, który dojdzie do skutku jak MINIMUM 8 osób weźmie w nim udział (mam na myśli 8 prac, nie 8 osób zapisanych... żeby później nie było)
Z przyjemnością będę odpowiadał na pytania na forum, póki co można konkurs chwalić, krytykować... jestem otwarty na wszystko. Na napisanie pracy będą jakieś 2 tygodnie od rozpoczęcia konkursu (8 zgłoszonych osób... więcej oczywiście mile widziane )
No i to tyle... nie wiem co więcej teraz napisać.
Pozdrawiam.
Kiełbek - 2009-06-26, 14:38
Ludzie (w wiekszosci przypadkow dzieci) zaczna pisac Ci jak to spedzaja 14 i wiecej godzin przed RS, nie rozmawiaja z mamusia i nie graja w piłke z kolegami i beda Ci to wysylac a Ty w domu po przeczytaniu bedziesz mial z nich "zbite jak ch*j" Chyba ze bedziesz robil potem reportaz na podstawie tych opowiesci
Lord Hagen X - 2009-06-26, 14:51
tu tesz hcem!!!
PS. Znowu "próbujesz" zbawiać świat? Odpuść sobie