Gry - [PROTOTYPE]
iOskar - 2011-01-17, 20:33 Temat postu: [PROTOTYPE] UWAGA: Porototype nie jest grą dla małych dzieci[dla mnie też nie ]
Chciałbym przedstawić wam pewną grę zwaną "Prototype" Jest to połączenie AC z GTA co daje nam świetną grę Trochę o fabule....
Prototype jest komputerową grą akcji stworzona przez Radical Entertainment, bazującą na autorskim silniku graficznym.
Gracz przejmuje kontrolę nad Alexem Mercerem, człowiekiem dotkniętym amnezją, który porusza się po ulicach Nowego Jorku.
W grze mamy do dyspozycji lokację na wzór serii Grand Theft Auto, gdzie gracz ma dowolność odwiedzania wszystkich lokacji, również poza misjami. Alex będzie musiał stawić czoło oddziałom militarnym , o nazwie Black Watch Special Forces, jak również mutantom zarażonym tajemniczym wirusem. Głównym zadaniem bohatera będzie poznanie swojej przeszłości.
Głównym aspektem gry będą nadnaturalne zdolności głównego bohatera. Alex obdarzony jest nadludzką szybkością i siłą, niesamowitą zwinnością, oraz umiejętnością dowolnego zmieniania kształtu ciała i wchłaniania wrogów, przejmując ich wygląd i wspomnienia.
Twórcy gry obiecują ponad 750 unikalnych kombinacji możliwych do wykonania na ulicach Nowego Jorku.
Nieludzka fizyka
Główny bohater charakteryzuje się niesamowitą siłą, zdolny do tego aby podnieść i rzucić samochodem.
Dysponuje również nadludzką prędkością, pozwalającą mu wyprzedzać jadące samochody, oraz wbiegać po ścianach budynków. Jego odporność jest również niespotykana, gdyż może skakać na spore dystanse i spadać z wielkich wysokości, bez odnoszenia jakichkolwiek obrażeń.
Wchłanianie
Alex posiada właściwość wchłaniania przeciwnika, przejmując jego wygląd fizyczny, i wspomnienia.
Te ostatnie pozwalają mu stopniowo dowiadywać się o swojej przeszłości, za pomocą mapy wspomnień, i posuwać fabułę gry do przodu.
Niektóre ze wspomnień stanowią kluczową rolę w scenariuszu, dla przykładu, kiedy przejmiemy ciało pilota helikoptera, Alex również będzie umiał tę maszynę prowadzić.
Zmiennokształtność
Główny bohater może używać tej zdolności do przebrania się, ataku lub obrony.
Przebranie się (wchłanianie) – za pomocą tej zdolności, Alex chłonie dowolną osobę, od razu przejmując jej wygląd, i wtapiając się w tłum.
Dla przykładu, po wchłonięciu żołnierza, będzie mógł się bez problemu przemieszczać po terenach wojskowych, dopóki nie zdradzi się swoimi umiejętnościami.
Atak - na początku fazy gry, Mercer może kopać i uderzać tak samo jak normalny człowiek, tylko z większą siłą. W miarę postępu w grze, bohater odkrywa coraz więcej możliwości wykorzystania swojego bio-szkieletu.
Alex w procesie rozwoju uczy się jak korzystać z potężnych pazurów, macek, ostrzy czy większej masy mięśniowej.
Rozwijając te zdolności, pod kątem wykorzystania w walce, staje się coraz potężniejszy.
Obrona - kiedy Alex opanuje kontrolę nad swoim bio-szkieletem, będzie mógł formować swoją rękę w tarczę, lub pokryć całą skórę pancerzem.
Różnorodność umiejętności można ze sobą łączyć, aby wykorzystać do maksimum możliwości oferowane w grze, dla przykładu można złapać wroga biczem, chłonąc go dla regeneracji zdrowia, będąc przez cały czas otoczonym pancerzem.
W dodatku, przemiana kończyn jest tylko jedną z możliwości, innymi są ataki dewastacyjne.
Są to najpotężniejsze ataki do jakich Alex ma dostęp. Występują 3 rodzaje takich ataków, różniące się skutecznością przeciwko różnym celom:
Groundspike graveyard devastator – bardzo potężne uderzenie pięściami w ziemię, wyzwalające falę uderzeniową, w procesie tego ataku Alex wytwarza również potężne kolce wysuwające się z ziemi,
Tendril barrage devastator – z głównego bohatera wystrzeliwują we wszystkie strony długie pnącza, które niszczą wszystko na swojej drodze. Najlepiej sprawdza się w starciu z celami biologicznymi.
Critical pain devastator – atak ten podobny jest do barrage devastator, jednak w tym wypadku Alex wystrzeliwuje jedno, ale potężne pnącze w jedną stronę. Najlepiej sprawdzające się w starciu z jednym, wytrzymałym przeciwnikiem.
Poruszanie się w grze jest inspirowane parkourem. Alex intuicyjnie wykorzystuje otoczenie, aby pomóc sobie w przemieszczaniu, podobnie jak miało to miejsce w Assasin’s Creed czy Mirror’s Edge. Aby graczowi łatwiej było poruszać się przez miasto, dysponuje on potężnymi skokami, szybowaniem w powietrzu czy bieganiem po ścianach, dzięki czemu z łatwością osiąga dachy wieżowców.
Fabuła jak dla mnie jest bardzo ciekawa i zachęcająca. Wymagania nie są aż tak przerażające Wkleję kilka screenów z gry Są one trochę brutalne więc jak ktoś jest wrażliwy to niech nie ogląda
Na Youtube znajdziecie zwiastuny i różne filmiki dotyczące tej świetnej gry Mimo że gra powstała bodajże w 2009 roku grafika jest świetna Wiem też że można już oglądać zwiastuny Prototype 2 Ale przed kupnem dwójki polecam poczekać z 2 lata żeby staniało Ja na przykład marzyłem o jedynce 2 lata temu ale jak zobaczyłem cenę to mnie zabolało. Teraz grę kupiłem za stówę więc się chyba opłaca.
Skicek - 2011-01-17, 20:43
dla spojnosci jest to gra akcji a dokladniej akcji swiata otwartego. Czyli nie masz ograniczen poza ogromna plansza mozesz robic wszystko na co silnik gry pozwala.
Gra dosc ciekawa przeszedlem ja z wielkim zainteresowaniem faluba dosc interesujaca. Dla ludzi ktorzy chca sie odstresowac polecam bo mozna sie milo wyzyc na ludziach badz mutantach jak kto woli
Osobiscie po przejsciu gry tak jeszcze z 9 godzin grania rajcuje a pozniej sie robi nudne jak sie jest prawie niesmiertelnym ma sie wszystkie skille i nic cie zabic nie moze
Pan Lukas - 2011-01-20, 16:02
Hmm. Mam tą gre ale nie podoba mi sie. Moim zdaniem nie ma Fabuły. Kopia Gta i Assasin Screed.
Ma też troche słaba grafike.
Skicek - 2011-01-20, 19:50
Fabule ma genialna, widocznie nie skupiales sie na filmikach czy "flashach" postaci to jest wlasnie genialne w Prototype ze to gra dla osob ktore chca sie wczuc w fabule a nie tylko przejsc gierke. Grafike ma duzo lepsza niz gta4
iOskar - 2011-01-20, 20:58
Zgadzam się w stu procentach ze Skickiem Dowód na to że gra jest świetna? Każdy komu pokazałem tą grę powiedział że grafa jest naprawdę świetna itd. Kiedy pokazałem ją mojemu kuzynowi pospieszył do Saturna zakupić gierkę Oboje nadal się nią podniecamy jakbyśmy mieli po 5 lat Marzę aby mieć Porototype 2 Mam nadzieję że dwójka choć trochę dorówna jedynce bo wątpię czy będzie lepsza niż jedynka Dlaczego? Bo nie potrafię sobie tego wyobrazić Co do fabuły Panie lukasie to chyba czegoś nie pojąłeś Fabuła jest w tej grze niezbędnym uzupełnieniem dzięki któremu gra tworzy czaderską całość
Pan Lukas - 2011-01-21, 10:09
Hmm. No nie wiem:P Ale to zalezy kto ma jaki gust. Może sobie kiedyś w to pogram bo mam to gdzies.
|
|
|