To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum RuneScape - Pogromcy Ciemności - RS
Forum RuneScape - najstarszego polskiego serwisu o grze RuneScape

Pytania - Prosze o pilną odpowiedź

Rafal222 - 2012-01-05, 21:01
Temat postu: Prosze o pilną odpowiedź
Mam wielki problem z opłatą membersa poprzez kartę visa. Dzisiaj właśnie przyszedł mi pin i aktywowałem swoją kartę , potwierdzam , że jest ona do przelewów internetowych jest to visa. Przelałem pieniądze na konto jagexu i wyskakuje mi komunikat że transakcja nie powiodła się prosimy spróbować później. Chwilę później wchodzę na konto swojego banku w internecie i widzę , że 20 zł 83 grosze zostało mi zabrane i pozostało w rachunkach nierozliczonych. Dzwoniłem na infolinie do banku i wytłumaczyli mi że powinno być wszystko dobrze lecz membersa nie ma a pieniądze zostały zabrane. Kazali żeby napisać w tej sprawie do jagexu ale niestety nie mam takiej możliwości więc napisałem to wszystko w temacie. Jeżeli wszystko się nie wyjaśni będę składać reklamacje o zwrot pieniędzy w swoim banku.

Z góry przepraszam o niespójności w zdaniach ale nadmieniam iż jestem ta sytuacją bardzo zirytowany.

Skicek - 2012-01-05, 21:14

raz zly dzial, ale to nic.
Dwa pierw napisz do Jagex, wiem ze teraz jak zmienili strone to ciezko cokolwiek znalezc dlatego podsylam link.
http://services.runescape.../Billing_Advice
wszystko tam masz napisane i wytlumaczone, w razie czego tez masz tam kontak mailowy bodajze.

Rafal222 - 2012-01-05, 21:38

Dzięki bardzo za link do e-maila. Właśnie napisałem do jagexu i będę czekać na ich odpowiedź
Skicek - 2012-01-05, 22:09

nie wiem czy w anglii obchodza swieto trzech kroli jesli tak to odpisza ci prawdopodobnie dopiero w poniedzialek, a jesli nie to jutro powinnienes miec odpowiedz.
Rafal222 - 2012-01-06, 15:37

Odpisali mi coś takiego :

This is an automated email from Jagex to let you know we have received your message. We’ll work on your request and get back to you as soon as possible.

***Please note we are experiencing very high numbers of emails currently, meaning that it is taking us longer to respond than usual – don’t worry, we’ll respond to you in person as soon as we can – and you can help us by not sending in any repeat emails – thanks in advance for your patience***

In the meantime, you may find the answer you need in our Billing Information & Help Wiki Page

If you haven’t already, please let us know your login name (and your display name if this is different) so that we may support you quicker. Please include your original query in any follow-up so that we can tie together your question and account details.

Some helpful links:



Our Wiki page has extensive information on the vast majority of Billing questions you may have.

Credit Card or PayPal payment problems: check these wiki pages before contacting us

PayByPhone/PayBySMS: Please contact Surfpin or Boku directly as they prefer to manage customer queries themselves.

RuneScape Game Card: Common questions and troubleshooting can be found here

Looking to cancel? If you know your account password click here. If you don't know your account password click here.

PayPal: To verify your PayPal account and purchase more than 1 month’s credit at a time click here.

Member Loyalty Programme information can be found here



Get tech support here.

Send us bugs here.

Change your password here.

Recover your account here.

Advice on Safety and Security can be found here.

Appeal an offence here.

Send us suggestions here.

Our RuneScape rules can be found here.

Discuss our games on the RuneScape Forums. FunOrb Forums. War of Legends Forums.

Skicek - 2012-01-07, 17:40

jezeli zawarles w mailu te trzy informacje
Your RuneScape username or display name
Date and time of payment
Any agreement ID numbers

to musisz czekac az odpisze ci nie automat, jesli nie to musisz jeszcze raz wyslac wiadomosc z tymi informacjami. Jesli nie posiadasz ostatniej informacji bo przelew sie nie dokonal to napisz wlasnie to ze sie nie dokonal pomimo tego ze kase ci zabralo

Rafal222 - 2012-01-09, 15:26

Jagex odpisał , że mieli problem z własnym systemem i , że bardzo przeprasza a pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych. Dzięki wielkie za pomoc.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Designe by Skicek