RejestracjaRejestracja
ZalogujZaloguj
GrupyGrupy

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pomsył
   
Teired5 


Combat: 79
Profesja: Skiller
Nick: Teired5
Members: tak
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 110
Skąd: 54°30'N 18°32'E
Wysłany: 2011-12-23, 16:26   Pomsył

Mam pomysł jak urozmaicić grę. Niestety z moim angielskim... no wiecie, przeciętnie. Mianowicie: fajnie by było gdyby Jagex dodał do runescape możliwość zmiany rasy postaci. Teraz mamy do dyspozycji tylko ludzi, ale można by dodać karłów, gobliny, impy, wilkołaki, nieumarli, elfy itd. Co na ten temat myślicie? Oczywiście cały czas tę koncepcję dopracowuję, ale zapewne wyglądałoby to ciekawie i bardzo odmieniło to naszą rozgrywkę. Co do pancerzy i oręży, to oczywiście żadnych zmian (oprócz wielkości). Więc co wy na to? :D
____________________________________________________________________


 
 
     
Barti108 
Publius Bartius



Combat: 175
Profesja: Quest Master
Nick: Barti108
Members: tak
Wiek: 31
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1546
Skąd: Mos Le'Harmless
Wysłany: 2011-12-23, 17:11   

Raczej pierwszy na tak oczywisty pomysł nie wpadłeś. Jakby Jagex chciał, to już by to dawno było w grze.
 
 
     
Teired5 


Combat: 79
Profesja: Skiller
Nick: Teired5
Members: tak
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 110
Skąd: 54°30'N 18°32'E
Wysłany: 2011-12-23, 17:20   

Zawsze warto spróbować. Z resztą i tak nie mamy pewności, czy ktoś zgłaszał podobny plan do Jagex'u.
____________________________________________________________________


 
 
     
iOskar 



Combat: 138
Profesja: Wojownik
Nick: iOskar
Members: tak
Wiek: 28
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1855
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2011-12-23, 18:15   

Teired5 napisał/a:
Z resztą i tak nie mamy pewności, czy ktoś zgłaszał podobny plan do Jagex'u.

Zgodzę się z tobą jednak według mnie to średni pomysł. Jak wiesz Jagex miało by z tym trochę dużo roboty a na końcu nawet nie wiadomo czy pomysł ten by się spodobał graczom.
 
     
Teired5 


Combat: 79
Profesja: Skiller
Nick: Teired5
Members: tak
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 110
Skąd: 54°30'N 18°32'E
Wysłany: 2011-12-23, 18:20   

Zawsze można zrobić quick-pool. Moim zdaniem fajnie by się grało wampirem albo dwarfem :P
____________________________________________________________________


 
 
     
Skicek 
PC for ever



Combat: 187
Profesja: Quest Master
Nick: Skicek
Members: tak
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 3719
Wysłany: 2011-12-23, 18:36   

powiem tak, jagex z checia by wprowadzil to gdyby nie kilka faktow:
gra nie jest jako tako ukonczona, tzn np nie mamy ciagle stolicy elfow co za tym idzie no dziwnie by sie gralo elfem bez rodzimego miejsca.
dwa sam fakt wprowadzenia roznych postaci nie jest niczym trudny bo to tylko wyglad postaci wiec trzeba bylo stworzyc odpowiednio duzo animacji do nowych modeli. Pytanie po co? po co nam inny wyglad jak to nic nie daje.

Rozmyslalem juz nad tym pomyslem wiele lat temu, gdzie dana rasa w rs miala by jakies tam bonusy np krasnoludy wiecej golda z stworow czy wiecej ore z mining itd. Lecz wdrazenie tego w rs obecnie wymagalo by no co najmniej roku jak nie pare lat pracy by bylo to dopracowane.

Dla mnie osobiscie wazniejsza sprawa bylo by powiekszenie swiata, ale nie dodanie nowych lokalizacji, tylko zwiekszenie dystansu pomiedzy obecnymi. Na zasadzie ze falador by byl w miejscu cathbery a caly teren pomiedzy pokrywaly by jakies tam lasy i inne rzeczy malo znaczace ale sprawiajace wraznie no ze swiat zyje a nie jest wielka pustynia trawy czy piasku. Oczywiscie to mialo by ogromny wplyw na umiejstnosci dlatego summoning zyskal by wtedy mozliwosc ujezdzania swoich podopiecznych dzieki temu szybciej bysmy podrozowali. Fajnym dodatkiem bylby random eventy ze jakies npceki moga cie napasc po drodze jak podrozujesz.
Kwestii ktorej nie dopracowalem jest tylko wild, lecz na sam poczatke bym go zostawil takim jakim jest bez mozliwosci tam jezdzenia na chowancach. Jak bym cos wymyslil to wtedy bym to wdrazyl.

Ale niestety nie ja jestem w zarzadzie Jagex wiec nie decytuje co ma byc a co nie
____________________________________________________________________

Zanim wypowiesz się w dyskusji, pierw zapoznaj się z dwiema stronami tematu, by móc poważnie dyskutować.

Na pytania dotyczace RuneScape odpowiadam tylko w tematach

 
     
Vark aven 
of Zaros



Combat: 200
Nick: Vark Aven
Members: tak
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 241
Wysłany: 2011-12-23, 19:07   

Tak, jest wiele "dziur" na mapie które wołają o pomstę do nieba. Priffdinas to chyba najbardziej wiadomy przykład. Drugim jest egipskie miasto Sophanem na pustyni. Obydwa są wiadome od przynajmniej kilku lat że powstaną ale jakoś się na to nie zanosi. Wystarczy zresztą spojżeć na mapę, obszarów czarnej pustki jest aż nadto.

Co do pomysłu ras, kłóci się to jednak ostro z założeniami gry. Mimo wszystko zaczynając grę "gracz" rodzi się jako człowiek w Lumbridge. Zmiana rasy na drodze magii? Eksperymentów alchemiczno-genetyczno-cokolwiek? Nie bardzo. Niestety. Jestem pewien, że twórcy gry jeśli nie rozważyli poważnie takiej opcji, to na pewno przemkneła im przez myśl chodź raz. Na obecnym etapie jest po prostu za dużo pracy. Lepiej niech zajmą się nowymi questami i wyżej wspominanymi czarnymi dziurami na mapie Gelienor'u.
____________________________________________________________________

 
 
     
Barti108 
Publius Bartius



Combat: 175
Profesja: Quest Master
Nick: Barti108
Members: tak
Wiek: 31
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1546
Skąd: Mos Le'Harmless
Wysłany: 2011-12-23, 19:14   

Skicek napisał/a:
Ale niestety nie ja jestem w zarzadzie Jagex wiec nie decytuje co ma byc a co nie


Aż żal bierze że nie jesteś, czytając Twoje pomysły. ; O
 
 
     
Skicek 
PC for ever



Combat: 187
Profesja: Quest Master
Nick: Skicek
Members: tak
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 3719
Wysłany: 2011-12-23, 19:55   

Barti108, ;D ta jeszcze zorganizuj ruch "Skicek na własciciela Jagex!" :D

osobiscie to skladalem papiery do Jagexu ale widocznie gdzies zginely w stercie innych...


co do pomyslu ras jak vark mowil, to moim pomyslem wlasnie gdy byla by juz "glowna" mapa skonczona czyli wszystkie wazne osrodki to wtedy nowy gracz jak wybiera swoja rase to pojawia sie w miejscu odpowniedniej dla rasy. Ale no to juz wymaga praktycznie zmiany calej gry bo idac dalej to trzeba zrobic questy pod dana rase itd by naprawde gra byla swietna.
Dlatego jagex najlepiej niech nie zaczyna kombinowac z rasami teraz bo wyjdzie im to na zle
____________________________________________________________________

Zanim wypowiesz się w dyskusji, pierw zapoznaj się z dwiema stronami tematu, by móc poważnie dyskutować.

Na pytania dotyczace RuneScape odpowiadam tylko w tematach

 
     
Teired5 


Combat: 79
Profesja: Skiller
Nick: Teired5
Members: tak
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 110
Skąd: 54°30'N 18°32'E
Wysłany: 2011-12-23, 20:03   

Co do questów dla poszczególnej rasy to akurat nie myślałem. Tylko dodać rasy, nic po za tym. Było by trochę pracy z grafiką i to raczej wszystko :P
____________________________________________________________________


 
 
     
maorycy 

Combat: 61
Nick: Maorycy2
Members: nie
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 25
Wysłany: 2011-12-23, 20:18   

To by całkowicie zepsuło grę. Dla każdej rasy musiały by być inne questyi inne możliwości w skillach. Np. krasnoludy nie używają magii, elfy nie musiały by robić questów z serii plague. Na razie jest możliwość zamiany w małpę i to wystarczy. RS i tak traci klimat.
  
 
     
Kind0fMagiX 


Combat: 121
Profesja: Wojownik
Nick: PvM Dementor
Members: tak
Wiek: 29
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 21
Wysłany: 2011-12-24, 10:15   

Taaaaak! Trol jadący na Terrorbirdzie po lesie strzelający z miniguna w 15 Bandosów naraz!!!. Plz nie próbujcie zrobić z Rsa Metina czy coś w tym stylu... Rs ma swój jako tako średniowieczny klimat który i tak już się trochę zepsuł. Jak ta gra będzie taka sama jak wszystkie inne to ja nty za takie coś...
____________________________________________________________________

 
     
Virtualdan 


Combat: 200
Profesja: Skiller
Nick: Virtualdan
Members: tak
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 129
Skąd: Czapczagistan
Wysłany: 2011-12-27, 00:15   

Jedyne co uważam w tym temacie sensownego do realizacji przez Jagex to pomysł Skicka - rozciągnięcie obszaru rs między miastami i summony do podróży. Zresztą, Jagex już dawno z pewnością rozmyślało na ten temat. Rzecz żywcem ściągnięta z innych gier. Z eventami w RS w czasie podróży między miastami się nie zgadzam. Każdy newbek by ginął co chwilkę.

Wprowadzenie ras? Jak ja bym miał to wprowadzać do gry, wrzuciłbym questa dla p2p. Jednym z jego elementów byłaby jakaś aura od jakiejś ludzkiej postaci, żeby wcielić się w każdą z ras, aby przekonać władców do spólnej wojny przeciw nowemu wrogowi. Bla bla...
Ogólnie nie ma to innego większego sensu jak stwierdzili przedmówcy. Tylko walory graficzne.
____________________________________________________________________



 
     
Skicek 
PC for ever



Combat: 187
Profesja: Quest Master
Nick: Skicek
Members: tak
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 3719
Wysłany: 2011-12-27, 11:11   

dan, to z eventami by bylo dopasowane do twojego lvl jak kiedy wszystkie zombi, shadow ktore sie pojawialy jak expiles
____________________________________________________________________

Zanim wypowiesz się w dyskusji, pierw zapoznaj się z dwiema stronami tematu, by móc poważnie dyskutować.

Na pytania dotyczace RuneScape odpowiadam tylko w tematach

 
     
Virtualdan 


Combat: 200
Profesja: Skiller
Nick: Virtualdan
Members: tak
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 129
Skąd: Czapczagistan
Wysłany: 2011-12-27, 14:54   

Szkoda, że tylko tyle. Nie przekonałeś mnie :-P
____________________________________________________________________



 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 11