RejestracjaRejestracja
ZalogujZaloguj
GrupyGrupy

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Barti108
2010-10-14, 22:05
Seafaring - great idea or big fail?
   
Barti108 
Publius Bartius



Combat: 175
Profesja: Quest Master
Nick: Barti108
Members: tak
Wiek: 31
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1546
Skąd: Mos Le'Harmless
Wysłany: 2009-02-06, 21:51   Seafaring - great idea or big fail?

Typowi się musiało mocno nudzić - wymyslił od podstaw nowy skill i opisał wszyściutko.

http://forum.runescape.co...57920735,goto,1

Jakie są wasze opinie?
Mi się wydaje, że to nie wejdzie, bo nie daje nic graczowi, oprócz tego, że trzeba to trenować. Bo przecież statki do morskich podróży już są. Bardzo dziwną rzeczą byłoby też wprowadzenie przez Jajex skilla z forum wymślonego przez jakiegoś napalonego nastolatka :-/ .

Rofł, już bym konie wolał ;D
 
 
     
Wybryk 

Combat: 84
Nick: Dybryk
Members: nie
Wiek: 30
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 11
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-02-06, 21:57   Re: Seafaring - great idea or big fail?

barti108 napisał/a:
Rofł, już bym konie wolał ;D

+1
Głupota, jakby to seafaring niby miało wyglądać? :/
Konie byłyby fajniejsze :P
____________________________________________________________________


 
 
     
Barti108 
Publius Bartius



Combat: 175
Profesja: Quest Master
Nick: Barti108
Members: tak
Wiek: 31
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1546
Skąd: Mos Le'Harmless
Wysłany: 2009-02-06, 22:29   

Ogólnie o budowanie statku, pływanie nim i czynności z tym związane. Wszystko dokładniemasz opisane przez tego gościa w tym linku na Forum RS.
 
 
     
Skicek 
PC for ever



Combat: 187
Profesja: Quest Master
Nick: Skicek
Members: tak
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 3719
Wysłany: 2009-02-06, 22:41   

jak by rs powiekszyli tzn odleglosci miedzy miastami itd zwiekszyli w ten sposob swiat ze np z var do fal by sie szlo jak z var do ard to by bylo cool po pierwsze po drugie te statki no bylo by fajne bo mozna by dac mozliwosc np atakowania ludzi ze staku tzn bitwy morskie itd tez by bylo to cool
wiec pomysl jak najbardziej na +
nie czytalem calego jego arta wiec nie wiem jak to tam wyglada ale pomysl bardzo dobry
____________________________________________________________________

Zanim wypowiesz się w dyskusji, pierw zapoznaj się z dwiema stronami tematu, by móc poważnie dyskutować.

Na pytania dotyczace RuneScape odpowiadam tylko w tematach

 
     
Barti108 
Publius Bartius



Combat: 175
Profesja: Quest Master
Nick: Barti108
Members: tak
Wiek: 31
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1546
Skąd: Mos Le'Harmless
Wysłany: 2009-02-06, 23:17   

Ale z Varrock do Falador raczej nie popłyniesz, a przechodzenie z miasa do miasta zajmujące 15 minut to jaka frajda by była?
Mi się pomysł nie podoba, bo ten skill nic by mi nie dał.
 
 
     
Bieniu 

Combat: 3
Profesja: Mag
Nick: ebenezum1
Members: tak
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 396
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2009-02-07, 11:04   

Dokładnie, jak dla mnie absolutnie bez sensu, bo drogą morską można się dostać już w zasadzie wszędzie.

Porty normalnych i związanych z questami statków:
Ardougne
Port Khazard
Entrana
Crandor
Brimhaven
Cairn Isle (sw część Karamji)
Karamja
Ship Yard
Port Sarim
Miscellania
Waterbirth Island
Lunar Isle
Pirate's Cove
Neitiznot
Jatizso
Iceberg
Moss Le Harmless'
Harmony

Charter Ships:
Brimhaven
Catherby
Port Sarim
Mos Le' Harmless
Karamja
Port Phasmatys
Port Khazard
Port Tyras
Ship Yard

No i jeszcze po Lum River można pływać na Canoes

W zasadzie już teraz można dopłynąć prawie w każde miejsce, więc jak dla mnie skill byłby zupełnie bezsensowny
____________________________________________________________________

Piszę poprawnie po angielsku.
 
     
Skicek 
PC for ever



Combat: 187
Profesja: Quest Master
Nick: Skicek
Members: tak
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 3719
Wysłany: 2009-02-07, 12:08   

barti108, poniewaz wtedy do summoningu by wprowadzili mozliwosc jezdzenia na niektorych stworkach albo nawet lataniu na smokach... cos jak w wowie... bo mnie to dobija w rs ze miasto jest wielkosci niczego praktycznie jest tam 3 budynki na krzyz i to jest miasto a kolejne miasto jest doslownie 100 kratek obok dla mnie to jest najwiekszy minus gry... moze wy tylko byscie siedzieli i expili nie wiem dla mnie liczy sie zabawa i frajda z gry i wolalbym troche wieksza realistyke co do odleglosci miast no i szczegolnie wielkosci drzew bo drzewa wielkosci czlowieka to zal dla mnie... dlatego dla mnie ten skill jest jak najbardziej na duzy +
____________________________________________________________________

Zanim wypowiesz się w dyskusji, pierw zapoznaj się z dwiema stronami tematu, by móc poważnie dyskutować.

Na pytania dotyczace RuneScape odpowiadam tylko w tematach

 
     
Bieniu 

Combat: 3
Profesja: Mag
Nick: ebenezum1
Members: tak
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 396
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2009-02-07, 12:54   

No ale ustosunkuj się do mojego posta. Jaki sens ma skill do podróży tylko i wyłącznie morskich skoro wszystkie porty są już obstawione statkami których już teraz możemy używać? A Jagex na pewno nie zrobi nagle świata wielkości wowa z powodu jednego skilla.
____________________________________________________________________

Piszę poprawnie po angielsku.
 
     
Skicek 
PC for ever



Combat: 187
Profesja: Quest Master
Nick: Skicek
Members: tak
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 3719
Wysłany: 2009-02-07, 13:38   

tak dla frajdy tak samo jak construction... pozatym mozna by w prowadzic ze mozna walczyc na statki cos jak jagex by zaakceptowal to nie zrobil by na pewno tak jak on podal tylko wlasne motyty tez by dodali
____________________________________________________________________

Zanim wypowiesz się w dyskusji, pierw zapoznaj się z dwiema stronami tematu, by móc poważnie dyskutować.

Na pytania dotyczace RuneScape odpowiadam tylko w tematach

 
     
Bieniu 

Combat: 3
Profesja: Mag
Nick: ebenezum1
Members: tak
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 396
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2009-02-07, 14:08   

No ale cons oprócz frajdy (o wiele bogatszej i bardziej zróżnicowanej niż walka statkami), oferuje też bardzo praktyczne rzeczy jak chociażby (gilded) altar, armour stand, teleporty i teletabs. Statki nie miałyby żadnego sensu przy podróżowaniu, bo już nie ma wolnych portów. Walka statkami bardziej nadawałaby się na pojedynczy minigame niż na cały skill.
____________________________________________________________________

Piszę poprawnie po angielsku.
 
     
Ashr Ishii 


Combat: 52
Nick: Ashr Neo Ogg
Members: nie
Wiek: 31
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 256
Ostrzeżeń:
 1/5/6
Wysłany: 2009-03-28, 22:56   

Skicek napisał/a:
bo mnie to dobija w rs ze miasto jest wielkosci niczego praktycznie jest tam 3 budynki na krzyz i to jest miasto a kolejne miasto jest doslownie 100 kratek obok dla mnie to jest najwiekszy minus gry


potem

Skicek napisał/a:
moze wy tylko byscie siedzieli i expili nie wiem dla mnie liczy sie zabawa i frajda z gry


a potem

Skicek napisał/a:
troche wieksza realistyke co do odleglosci miast no i szczegolnie wielkosci drzew bo drzewa wielkosci czlowieka to zal dla mnie


+1 Święta prawda


Co do seafaringu... Koleś wzorował się na pewno seafightem (fajna gra, głównie ze względu na osobiste sterowanie statkiem). Wprowadzenie seafaringu, zwiększenie drzew i odległości od miast to byłoby zbawienie dla RS. Drzewa są za małe, to jasne. Miasta są za blisko, jaśniejsze. Mało możliwości podróży (zero konia, średniowiecznych pojazdów na parę (:P), pojazdów latających, smoków, gryfów i wielorybów) to już spory minus, bo gra po jakimś czasie staje się nudna, zwłaszcza że system walki, który mógłby ucieleśniać marzenia przeciętnego gracza, niestety, nie spełnia moich wymaga?, ograniczając się do bezkrwawego (chyba żeby uznać, że krew nie tryska z ran, lecz spojawia się nad głową klienta i ma cyferki w środku) okładania raz ty raz ja, stojąc prosto, bez uników i prawie bez bloków, pod tym samym kątem, z tą samą siłą, i co dla mnie nie jest pojęte, nie męczącego (można rypać wrogów 8 lat bez przerwy, postać nawet się nie spoci).

Natomiast seafaring, z możliwością najmowania załogi (z PC (player characters) również, np. klan mógłby podróżować jednocześnie jednym statkiem i (?) interaktować jakoś w czasie podróży), własnoręcznego kierowania statkiem przez właściciela lub metodą sterownika (czyli nie widzisz statku jak w seafight np. lecz poruszasz sterem), prowadzenia bitew morskich (z załogą ładującą armaty, albo też jak w seafight), abordażu, rozbudowy statków i okradaniu handlowców, inaczej, piratowaniu... to byłby miodzik. Gra zyskałaby nowy wymiar, a kilkudniowe podróże statkiem między kontynentami... nie zaglądałbym nawet na naszą klasę, tylko od razu na rs... chociaż może nk to słaby przyklad, bo zaglądam tam raz w miesiącu. W każdym razie seafaring to dobry pomysł, a "nubek" który to wymyślił, nie jest takim napalonym nastolatkiem jak się wydaje. I barti, mylisz się, bo ćwiczenie skilla nie dawałoby tylko pływania statkami. Dawałoby: lepsze statki, armaty, kule armatnie, szybszą podróż, sprawniejszy abordaż, wszystko. Ja jestem za pomysłem, chociaż i tak Jagex nie będzie się silił na coś takiego.


P.S. Mógłby ktoś przetłumaczyć wypowiedź "napalonego nastolatka"? Ja niestety jestem nie za dobry z angla.
____________________________________________________________________

Ja też piszę poprawnie po polsku, no i co z tego? Ahahahahaaaa!!!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13