RejestracjaRejestracja
ZalogujZaloguj
GrupyGrupy

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Barti108
2009-03-11, 15:57
Userbary
   
Hoolik 


Combat: 72
Profesja: Wojownik
Nick: Hoolik
Members: nie
Wiek: 23
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 242
Skąd: JZ
Wysłany: 2006-11-18, 16:08   

lol za 2000 zloty moge sobie najnowsza wersje z instalek sciagnac www.instalki.pl

[ Dodano: 2006-11-18, 16:33 ]
dla tazia

____________________________________________________________________



 
 
     
Dark Palady0 


Combat: 72
Profesja: Łucznik
Nick: Dark Palady0
Members: nie
Wiek: 26
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1131
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 2006-11-18, 17:39   

Eee... Jak ktoś chce mieć darmo Photoshopa CS2, to zapraszam do looknięcia do działu ,,Grafika'' ;)
____________________________________________________________________

Słowniczek słów fajnych:
emotmordka
 
 
     
Seler1992 


Combat: 84
Profesja: Wojownik
Nick: Seler1992
Members: nie
Wiek: 26
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 69
Skąd: Lublin
Ostrzeżeń:
 4/5/6
Wysłany: 2006-11-18, 21:59   

ja dzisiaj sciagnalem gimpa i musze powiedzic ze dobrze sie na nim pracuje pare godzin posiedzialem i juz umiem na nim wszystko zrobic a to robilem 5 minut [img][/img]
____________________________________________________________________

--Pije by po??, padam by wsta?, wstaje by pi?.--
Kto njalepszy w ?wiecie jest?! Motor Lublin RKS!
 
 
     
Polacy4 

Combat: 123
Profesja: Skiller
Nick: Ernestkeimh
Members: tak
Wiek: 24
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 1823
Wysłany: 2006-11-19, 10:25   

moze byc tylko inna czcionka fajnie by bylo gdybym mogl z mojego PS dac wam obrazki zgniatlo by wam oko :D
 
     
Tazio6 


Combat: 99
Nick: Tazio6
Members: tak
Wiek: 27
Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 200
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2006-11-19, 20:42   

dzieki hoolik za userbara
____________________________________________________________________


 
     
Seler1992 


Combat: 84
Profesja: Wojownik
Nick: Seler1992
Members: nie
Wiek: 26
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 69
Skąd: Lublin
Ostrzeżeń:
 4/5/6
Wysłany: 2006-11-19, 22:13   

ja tam lepsze umiem :)
____________________________________________________________________

--Pije by po??, padam by wsta?, wstaje by pi?.--
Kto njalepszy w ?wiecie jest?! Motor Lublin RKS!
 
 
     
Hoolik 


Combat: 72
Profesja: Wojownik
Nick: Hoolik
Members: nie
Wiek: 23
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 242
Skąd: JZ
Wysłany: 2006-11-20, 13:03   

dawaj swoja kolekcje ja dam swoja i porownamy :P
____________________________________________________________________



 
 
     
Tazio6 


Combat: 99
Nick: Tazio6
Members: tak
Wiek: 27
Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 200
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2006-11-20, 14:56   

no to seler ty tez zrob pare na taki sam temat zobaczymy kto lepsze robi
____________________________________________________________________


 
     
Seler1992 


Combat: 84
Profesja: Wojownik
Nick: Seler1992
Members: nie
Wiek: 26
Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 69
Skąd: Lublin
Ostrzeżeń:
 4/5/6
Wysłany: 2006-11-20, 17:40   

spoko ale nie teraz bo jurto mam wywiadowke i musze grac bo szlaban bede od jutra mial ale jak znajed chwile to pokarze wam moje dziela

[ Dodano: 2006-11-20, 19:21 ]
nie mialem duzo czasu ale znalazlem chwile na to
____________________________________________________________________

--Pije by po??, padam by wsta?, wstaje by pi?.--
Kto njalepszy w ?wiecie jest?! Motor Lublin RKS!
 
 
     
Rucio 


Combat: 45
Profesja: Mag
Nick: Rucio Pl
Members: nie
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 172
Skąd: BAAANZAAI!!!
Wysłany: 2006-11-25, 08:32   

prosilbym o userbara z napisem Rucio Pl obok rune scimmy, strenght ammy i addy plate body
____________________________________________________________________


 
 
     
Hoolik 


Combat: 72
Profesja: Wojownik
Nick: Hoolik
Members: nie
Wiek: 23
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 242
Skąd: JZ
Wysłany: 2006-11-25, 12:20   

w poniedizalek bedzie... bo teraz nie mam tutaj programu a nie jestem na swoim kompie
____________________________________________________________________



 
 
     
pawlos10 

Combat: 110
Profesja: Wojownik
Nick: pawlos10
Members: tak
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 2005
Skąd: niu dżerzi
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2006-12-04, 21:44   

zrób mi userbara z napisem Files 4 You USER a tłem niech będzie ten obrazek ...
a drugi zrób z napisaem www.runescape.pc.pl user ... a tło zostawiam twojej intuicjii ... ;)
____________________________________________________________________

Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.



03.05.2007r. godz. 22:26 -- I orgazm Kuby
20.07.07r. godz 19:41 -- II orgazm Kuby
 
     
Hoolik 


Combat: 72
Profesja: Wojownik
Nick: Hoolik
Members: nie
Wiek: 23
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 242
Skąd: JZ
Wysłany: 2006-12-05, 10:19   

eh kurcze zabardzo nie mam czasu bo mam nowego windowsa i musze sie z nim zapoznac sporobuje zrobic w tym tygodniu
____________________________________________________________________



 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11