Wielu się często zastanawia jak to jest z tą prędkością. Czy to naprawdę istnieje czy to tylko złudzenie. Wielu mówi "prędkość nad obrażenia" inni twierdzą że to bzdura.
By rozjaśnić nieco w głowach przygotowałem kilka danych. Prędkość podawana jest w 10 punktowej skali.
Meele Weapons
Daggers - prędkość 6/10
Swords - prędkość 6/10
Longswords - prędkość 5/10
Scimitars - prędkość - 6/10
Maces - prędkość 6/10
Axes - prędkość 5/10
Battleaxes - prędkość - 4/10
Warhammers - prędkość 4/10
Two-Handed Swords - prędkość 3/10
Spears - prędkość 5/10
Zamorak Spear - prędkość 6/10
Claws - prędkość 6/10
Halberd - prędkość 3/10
Pickaxes - prędkość 5/10
Granite Maul - prędkość 3/10
TokTz-Xil-Ak - prędkość 6/10
TzHaar-Ket-Em - prędkość 5/10
TzHaar-Ket-Om - prędkość 3/10
TokTz-Xil-Ek - prędkość 6/10
Abyssal Whip - prędkość 6/10
Dharok's Great Axe - prędkość 3/10
Torag's Hammers - prędkość 5/10
Guthan's Warspear - prędkość 5/10
Verac's Flail - prędkość 5/10
The Godsword - prędkość 4/10
Saradomin sword - prędkość 6/10
Mage Weapons
Staves - prędkość 5/10
Battlestaves - prędkość 5/10
Mystic Battlestaves - prędkość 5/10
God Staves - prędkość 6/10
Slayer Staff - prędkość 6/10
Iban's Staff - Prędkość 5/10
TokTz-Mej-Tal - prędkość 6/10
Ahrim's Staff - prędkość 4/10
The Ancient Staff - 6/10
Ranged Weapons ( sprawdzane na accurate )
Longbows - prędkość 4/10
Shortbows - prędkość 6/10
Composite Bows - prędkość 5/10
Ogre Bow - prędkość 2/10
Composite Ogre Bow - prędkość 5/10
Seercull - prędkość 5/10
Dark Bow - prędkość 1/10
Crystal Bow - prędkość 5/10
Crossbows - prędkość 4/10
Hunters' Crossbow - prędkość 6/10
Dorgeshuun Crossbow - prędkość 5/10
Karil's Crossbow - prędkość 6/10
Darts - prędkość 7/10
Knives - prędkość 7/10
Throwing Axes - prędkość 5/10
Javelins - prędkość 4/10
TokTz-Xil-Ul - prędkość 6/10
Cannon - prędkość 1-10/10 ( prędkość zależy od ilości potworów w okolicy )
Ale ten artykuł jest bez sensu. Piszecie, że niektórzy mówią "prędkość ponad obrażenia" Ale to nieprawda. Bo nieważne jaką predkość ma bro?, zawsze będie tak: 1 atak mój, 1 przeciwnika, 1 mój, 1 przeciwnika. I jeśli przeciwnik ma wysokie obrażenia, to nas rozwali. Ja też w każdej grze stawiałem na szybkość, zamiast siły. Bo lepiej być sprytnym, szybkim i słabym, niż wielkim, silnym, powolnym, ociężałym bezmózgiem. Ale RuneScape temu zaprzecza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum