RejestracjaRejestracja
ZalogujZaloguj
GrupyGrupy

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Barti108
2009-03-10, 23:08
Billing
   
Norbeliks 


Combat: 72
Profesja: Łucznik
Nick: Krazykushluk
Members: tak
Wiek: 30
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 104
Skąd: Barbarian Village
Wysłany: 2008-06-15, 12:37   Billing

Od pewnego czasu nie mogę wejść na moje konto, pisze żebym przeczytał wiadomości od Jagexu. A więc przeczytałem.

Jagex napisał/a:
We regret to inform you that your RuneScape members account has gone into negative credit.

This means that you have had days of membership which have not been paid for, and you will not be able to use your account until a payment has been made to cover the days owed.

If you feel that this has occurred by error, or if you have any relevant information with respect to the payment used for your membership then please contact us immediately through the Billing section of the RuneScape Knowledge Base. This can be found by visiting our website, http://www.runescape.com/, and selecting "Customer Support" and then "Billing".

You can then submit a billing query. Please provide as much information as possible so we can investigate your issue.

Sincerely,
Jagex Customer Support


Z mojej znajomości języka angielskiego wywnioskowałem, iż chodzi o to, że nie zapłaciłem opłaty za dni membersa. I w tym tkwi problem. Od kilku miesięcy nawet nie dotykałem ani jednej zakładki przeznaczonej dla members. O co w takim razie chodzi? Co teraz mam zrobić by konto normalnie funkcjonowało?
____________________________________________________________________

Voluntario nihil difficile.

Piszę poprawnie po polsku. Spróbuj i ty!
 
 
     
Nikobelic 


Combat: 4
Nick: Nikobelic
Members: nie
Pomógł: 3 razy
Wiek: 25
Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 833
Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-06-15, 14:12   

wykupić memba... :mrgreen:
____________________________________________________________________


 
 
     
Norbeliks 


Combat: 72
Profesja: Łucznik
Nick: Krazykushluk
Members: tak
Wiek: 30
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 104
Skąd: Barbarian Village
Wysłany: 2008-06-15, 21:17   

Czy to jedyne wyjście? Jeżeli tak, to czy memb będzie mi działał normalnie?
____________________________________________________________________

Voluntario nihil difficile.

Piszę poprawnie po polsku. Spróbuj i ty!
 
 
     
Nikobelic 


Combat: 4
Nick: Nikobelic
Members: nie
Pomógł: 3 razy
Wiek: 25
Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 833
Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-06-16, 19:34   

<- nie jestem membem-to żart był :lol:
____________________________________________________________________


 
 
     
Barti108 
Publius Bartius



Combat: 175
Profesja: Quest Master
Nick: Barti108
Members: tak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 31
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1546
Skąd: Mos Le'Harmless
Wysłany: 2008-06-17, 12:33   

Piszą, że wykryli, iż nie zapłaciłeś za memba w sposób legalny (zapewne płaciłeś przez Allegro/od kumpla -.-) i nie będziesz mógł używac konta do póki nie ureguluejsz długu.

Informują też, że możesz to wyjaśnij w odpowiednim dziale na stronie głównej RS.
 
 
     
Norbeliks 


Combat: 72
Profesja: Łucznik
Nick: Krazykushluk
Members: tak
Wiek: 30
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 104
Skąd: Barbarian Village
Wysłany: 2008-06-18, 18:37   

Wieeelkie dzięki barti108, co do memba to właściwie na tym koncie z niego wcale nie korzystałem, ale sądzę (aż głupio się przyznać że konto było kupowane, chociaż w ko?cu to nic złego), że poprzedni właściciel chyba właśnie to zrobił. Dziwi mnie jedynie to, że konto kupiłem kilka dobrych miechów temu. :/ Czyli co teraz? Mam do nich napisać?
____________________________________________________________________

Voluntario nihil difficile.

Piszę poprawnie po polsku. Spróbuj i ty!
 
 
     
Barti108 
Publius Bartius



Combat: 175
Profesja: Quest Master
Nick: Barti108
Members: tak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 31
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1546
Skąd: Mos Le'Harmless
Wysłany: 2008-06-18, 21:48   

Cytat:
visiting our website, http://www.runescape.com/, and selecting "Customer Support" and then "Billing".




runescape.com :arrow: "Customer supprt" :arrow: "Billing"
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 11