RejestracjaRejestracja
ZalogujZaloguj
GrupyGrupy

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Porady dotyczące przedmiotów
   
dawid0ed 

Nick: Dawid ED
Members: nie
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 8
Wysłany: 2013-10-21, 16:16   Porady dotyczące przedmiotów

Mam kilka pytań (wszystko dotyczy tylko F2P, nie Members):
1. Jakie są w tej chwili najlepsze rękawice, buty i amulet dla typu magic?
2. Jakie są w tej chwili najlepsze rękawice, buty i amulet dla typu ranged?
3. Jakie są w tej chwili najlepsze rękawice, buty i amulet dla typu melee dla tanka z myślą o obronie, a także dla zadawania jak największych obrażeń (DPS)?
4. Są pierścienie które dają jakieś statystyki? Jeżeli tak to proszę o dopiskę do pytań 1, 2 i 3 :)
5. Są jakieś lepsze Cape'y niż Team Capes? Jeżeli tak to też proszę o dopiskę do pytań 1, 2 i 3.
6. Co daje typ klasy armorów? Dajmy przykład, że założę cały set dla melee, ale mam staff i nawalam z magii. Tracę coś w tym przypadku? Moje obrażenia magiczne są wtedy mniejsze czy o co chodzi z tym dokładnie?

Przepraszam jeżeli moje pytania są zbyt oczywiste, ale dopiero zaczynam karierę z RS'em. Dziękuje z góry za każdą informacje!

Pozdrawiam.
 
     
iOskar 



Combat: 138
Profesja: Wojownik
Nick: iOskar
Members: tak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 28
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1855
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2013-10-21, 17:33   

dawid0ed napisał/a:
1. Jakie są w tej chwili najlepsze rękawice, buty i amulet dla typu magic?


Batwing gloves, Batwing boots, Arcane blast necklace

dawid0ed napisał/a:
2. Jakie są w tej chwili najlepsze rękawice, buty i amulet dla typu ranged?


Blue d'hide vambraces, Carapace boots, Amulet of power (tak, to najlepszy, sam się dziwię)

dawid0ed napisał/a:
3. Jakie są w tej chwili najlepsze rękawice, buty i amulet dla typu melee dla tanka z myślą o obronie, a także dla zadawania jak największych obrażeń (DPS)?


Rune gauntlets, Fighter boots/Fancy boots, Amulet of Power > Amulet of Strength

dawid0ed napisał/a:
4. Są pierścienie które dają jakieś statystyki? Jeżeli tak to proszę o dopiskę do pytań 1, 2 i 3


Z tego co się orientuję chyba takowych nie ma aczkolwiek po Evolution of Combat nie jestem pewien co wprowadzili na f2p więc mogę się mylić :/

dawid0ed napisał/a:
5. Są jakieś lepsze Cape'y niż Team Capes? Jeżeli tak to też proszę o dopiskę do pytań 1, 2 i 3.


Nie, raczej nie ma. Za moich czasów f2p to team capy nie miały statów :P Teraz przynajmniej mają.

dawid0ed napisał/a:
6. Co daje typ klasy armorów? Dajmy przykład, że założę cały set dla melee, ale mam staff i nawalam z magii. Tracę coś w tym przypadku? Moje obrażenia magiczne są wtedy mniejsze czy o co chodzi z tym dokładnie?


Musisz mieć świadomość, że istnieje (a raczej powinno istnieć bo Jagex czasami robi sobie jaja) combat triangle. Mamy więc 3 skille, każdy z nich jest lepszy od jednego, gorszy od jednego, i obojętny na jeden. Rozjaśnienie:



1) Melee dostanie w tyłek od Mage
2) Mage dostanie w tyłek od Range
3) Range dostanie w tyłek od Melee

W przypadku gdy masz np. zbroję melee i strzelasz z mage to masz negatywny bonus obrażeń z magii. Lepiej jest zdjąć wtedy zbroję warriora i nago strzelać :)

dawid0ed napisał/a:
Przepraszam jeżeli moje pytania są zbyt oczywiste, ale dopiero zaczynam karierę z RS'em. Dziękuje z góry za każdą informacje!


Lajt. Od tego jest to forum, żeby pomagać więc czekam na dalsze pytania jeżeli będziesz potrzebował jeszcze jakiejś pomocy :) Pozdro
 
     
dawid0ed 

Nick: Dawid ED
Members: nie
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 8
Wysłany: 2013-10-21, 21:55   Boots

W sumie Batwing Boots mają najwyższe statystyki w F2P jeśli chodzi o buty tylko, że one są typu magic więc gdybym założył je dla mojej postaci powiedzmy gdy ma resztę przedmiotów typu ranged albo melee to wtedy rzeczywiście tracę coś na ilości obrażeń?

Ogólnie jakie zmiany zachodzą gdy zmieniam powiedzmy jeden przedmiot na inny typ co do reszty założonych przedmiotów? Są jakieś wyjątki?
 
     
Souler 


Combat: 130
Profesja: Quest Master
Nick: Souler
Members: tak
Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 761
Skąd: Goleniów
Ostrzeżeń:
 1/5/6
Wysłany: 2013-10-22, 17:07   

To może nieco więcej o pancerzu...

Twoja celność i statystyki obrony zależą od pancerza- jeśli użyjesz butków z nietoperza do swojej zbroi melee, możesz rzadziej trafiać z melee i będziesz mniej odporny na łuki.

Mimo, że obrażenia nie spadają, to spada celność, a co za tym idzie damage per second- i to właśnie dps powinien być wyznacznikiem użyteczności zbroi, nie jej statystyki obronne.

Co do wyjątków, są pancerze klasy hybrid, które nie dają bonusów do unikania obrażeń, ale też nie sprawiają, że jakiś rodzaj ataku wchodzi w ciebie łątwiej lub zmniejsza celność broni- jednak takich pancerzy jest na f2p czyba ze dwa sety, z czego jeden obecnie może być zdobyty jedynie w GWD na membie.
____________________________________________________________________




 
 
     
iOskar 



Combat: 138
Profesja: Wojownik
Nick: iOskar
Members: tak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 28
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1855
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2013-10-22, 18:55   

dawid0ed napisał/a:
W sumie Batwing Boots mają najwyższe statystyki w F2P jeśli chodzi o buty tylko, że one są typu magic więc gdybym założył je dla mojej postaci powiedzmy gdy ma resztę przedmiotów typu ranged albo melee to wtedy rzeczywiście tracę coś na ilości obrażeń?


Tracisz, ale tak mało, że w sumie możesz ich używać, nie ma problemu.

dawid0ed napisał/a:
Ogólnie jakie zmiany zachodzą gdy zmieniam powiedzmy jeden przedmiot na inny typ co do reszty założonych przedmiotów? Są jakieś wyjątki?


Napiszę tak: Według combat triangle i rzekomo Jagexu każdy item który zakładasz stanowiący inną profesję od tej którą akurat masz na sobie obniża twoje statystyki bojowe, ale może dobrze działać jako defensywne. W praktyce jednak jest zupełnie inaczej. Ostatnio byłem na wildzie i dostałem od gościa 3 razy po 2k hit w momencie gdy ja miałem royal body i chaps (ranged armour) on miał taki sam arm i używał polypore staff'a (magiczny broń).

Także, myślę że to nie ma większego znaczenia jak na przykład założysz batwing glawsy i bootsy podczas gdy używasz ranged czy melee :)
 
     
dawid0ed 

Nick: Dawid ED
Members: nie
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 8
Wysłany: 2013-10-23, 09:51   .

Aha, czyli z tego co rozumiem przy przedmiotach typu melee lub ranged i zakładaniu butów typu magic dużo nie tracę jeśli chodzi o statystyki bojowe lecz więcej zyskam na obronie i ilości HP? Bo nie widzę fajnych butów dla ranged lub melee, a Batwing Boots mają najlepsze statystyki jeśli chodzi o buty w grze F2P, chyba że dobrze nie poszukałem.
Tak się dopytuje, bo mi zależy i na wiedzy i jak najlepszej skuteczności dla każdej z tych klas, bo na pewno każdą będę grał, a znajomi którzy może będą też grać w przyszłości mogę jakąś tam wiedzę już przekazać.

Druga sprawa to co to za rodzaj ekwipunku? Jakie przedmioty tam można zakładać? Czy one są dostępne dla F2P?


Trzecia sprawa. Co się stanie gdy włączam lub wyłączam ten przycisk?

Nie widzę żadnej różnicy przy atakowaniu, chyba że jestem ślepy.

Czwarta sprawa. Nie do końca rozumiem działania umiejętności Momentum.

Mogę go aktywować tylko wtedy gdy nie jestem podczas walki i jest on aktywny tak długo dopóki nie zaatakuje pierwszego lepszego celu. Do czego on służy konkretnie?

Piąta sprawa: Summoning. Jest to skill Member, ale czasami widzę jak po świecie latają sobie ze zwierzaczkami. Czy to są po prostu ludzie Members czy jest coś dostępnego dla graczy F2P jeśli chodzi o Summoning?

Szósta sprawa: Prayer lvl. Jak mogę zwiększyć poziom umiejętności Prayera w świecie F2P prócz używania Bones lub Big Bones?
 
     
Souler 


Combat: 130
Profesja: Quest Master
Nick: Souler
Members: tak
Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 761
Skąd: Goleniów
Ostrzeżeń:
 1/5/6
Wysłany: 2013-10-23, 12:55   

Te sloty ekwipunku to aura i kieszeń- w sumie oba można tylko wykorzystać na p2p.

Ten przycisk to toggle auto-retaliate, czyli po polsku przełącznik między automatycznym oddawaniem wrogowi, jeśli cię atakuje.

Momentum zwiększa damage dla ataków, ale pod jednym warunkiem- nie używasz abilities. Czasami też postać sama z siebie używa abilitów. Dobre na afka, w połączeniu z powyższym.
____________________________________________________________________




 
 
     
iOskar 



Combat: 138
Profesja: Wojownik
Nick: iOskar
Members: tak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 28
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1855
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2013-10-23, 14:38   

dawid0ed napisał/a:
Aha, czyli z tego co rozumiem przy przedmiotach typu melee lub ranged i zakładaniu butów typu magic dużo nie tracę jeśli chodzi o statystyki bojowe lecz więcej zyskam na obronie i ilości HP?


Zależy od potwora. Dajmy na to, że twój przeciwnik używa stylu mage, a ty masz na sobie zbroję dla melee i założysz batwing boots/gloves. Uzyskasz dzięki temu lepszy bonus do obrony bo mage rozwali melee a kiedy zakładasz butki dla maga do tego to tak jakby podwyższasz minimalnie swoją obronę co może skutkować minimalnie słabszym dps.

dawid0ed napisał/a:
Bo nie widzę fajnych butów dla ranged lub melee, a Batwing Boots mają najlepsze statystyki jeśli chodzi o buty w grze F2P, chyba że dobrze nie poszukałem.


Dokładnie, możesz ich używać jeśli masz taką ochotę z każdą profesją i myślę, że nie zauważysz zbytniej różnicy w ataku, a zawsze przyda się ten dodatkowy bonus do obrony/hp.

dawid0ed napisał/a:
Druga sprawa to co to za rodzaj ekwipunku? Jakie przedmioty tam można zakładać? Czy one są dostępne dla F2P?


Po lewej mamy slot na aurę. Po prawej na scrimshawy. Oba sloty zarezerwowane są tylko i wyłącznie dla graczy members, ale mogę, w celu zachęcenia do zakupu membersa, napisać pokrótce co nam dają te przedmioty. Aury mają swój czas działania i cooldown. Po zakupie aury za loyality points (punkty lojalności za bycie membersem) będziesz mógł jej użyć przez jakiś czas (z reguły godzina) po czym aura będzie musiała się z powrotem naładować zanim zacznie działać na kolejną godzinę (z reguły 3 godziny). Aur jest pełno i każda daje przeróżne bonusy od expa przez efekty combatowe skończywszy na efektach kosmetycznych. Scrimshaw działa podobnie tylko, że możesz go w każdej chwili aktywować i de aktywować przez co jest trochę atrakcyjniejszy.

dawid0ed napisał/a:
Trzecia sprawa. Co się stanie gdy włączam lub wyłączam ten przycisk?


1 mieczyk = w przypadku gdy zaatakuje cię cokolwiek twoja postać nie zacznie atakować umożliwiając ci zadecydowanie czy chcesz walczyć ze stworkiem czy na przykład uciec.

2 mieczyki = w przypadku gdy cokolwiek cię zaatakuje twoja postać automatycznie podejmie walkę. Nie polecam :P

dawid0ed napisał/a:
Czwarta sprawa. Nie do końca rozumiem działania umiejętności Momentum.


Momentum zwiększa o trochę zadawane przez ciebie hity kiedy nie używasz abilites. Dobre w momencie gdy masz na przykład slayer task i nie chce ci się używać 1000 abilites. Załączasz momentum i bijesz wolniej, ale bez konieczności stałego skupiania się przy grze. Dobre jak chcesz na przykład obejrzeć sobie jakiś film podczas taska :)

dawid0ed napisał/a:
Mogę go aktywować tylko wtedy gdy nie jestem podczas walki i jest on aktywny tak długo dopóki nie zaatakuje pierwszego lepszego celu. Do czego on służy konkretnie?


Możesz go aktywować, gdy nie jesteś w combacie. Po aktywacji będzie działał do momentu aż użyjesz jakieś ability bądź po prostu wyłączysz momentum klikając w niego.

dawid0ed napisał/a:
Piąta sprawa: Summoning. Jest to skill Member, ale czasami widzę jak po świecie latają sobie ze zwierzaczkami. Czy to są po prostu ludzie Members czy jest coś dostępnego dla graczy F2P jeśli chodzi o Summoning?


W tej kwestii nie mam pewności. Wydaje mi się, że gracze free latają po prostu z petami. Nie mam pojęcia, który mógłby być dla f2p także w tej kwestii chyba ci nie pomogę. Owszem mogą to być membersi, którzy zalogowali się na świat p2p, tylko zasadnicze pytanie czy wtedy sumony działają? Wydaje mi się, że nie. Po za tym z tego co wiem gracze free mogą wbić summoning na 5 lvl więc może latają z jakimiś summonami na 5 levelu jeśli oczywiście się da. Tak jak wyżej napisałem. W tej sprawie mogę się jedynie domyślać.

dawid0ed napisał/a:
Szósta sprawa: Prayer lvl. Jak mogę zwiększyć poziom umiejętności Prayera w świecie F2P prócz używania Bones lub Big Bones?


http://runescape.wikia.co...Prayer_training

Mam nadzieję że znasz angielski. W skrócie: jedziesz na big bones do 99. Wiem, że to wydaje się niemożliwe, no ale to f2p :P
 
     
dawid0ed 

Nick: Dawid ED
Members: nie
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 8
Wysłany: 2013-10-24, 09:33   Magic

Dzięki Wam wielkie, lecz jeszcze mam pytanie. Używałem normalnie staffa, w momencie kiedy zdobyłem 10 poziom Magic kupiłem sobie cały set Imphide wraz z bookiem i wandem. Nie da się nikogo zaatakować, żadnym skillem a nawet auto-attackiem. Co mam zrobić żebym mógł atakować z magii używając tych przedmiotów (jeżeli się da)?

Jest jakaś forma odpoczynku, w sensie opcja którą sobie włączę by zregenerować życie w czasie? Tak jak w większości gier gatunku MMORPG opcja rest albo po prostu siedzenie.
 
     
iOskar 



Combat: 138
Profesja: Wojownik
Nick: iOskar
Members: tak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 28
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1855
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2013-10-24, 16:34   

dawid0ed napisał/a:
Używałem normalnie staffa, w momencie kiedy zdobyłem 10 poziom Magic kupiłem sobie cały set Imphide wraz z bookiem i wandem. Nie da się nikogo zaatakować, żadnym skillem a nawet auto-attackiem. Co mam zrobić żebym mógł atakować z magii używając tych przedmiotów (jeżeli się da)?


hmm a masz runy? :-P Żeby używać magic abilites musisz wybrać jakiś spell, którym będziesz atakował. Każdy spell wymaga innych run.

dawid0ed napisał/a:
Jest jakaś forma odpoczynku, w sensie opcja którą sobie włączę by zregenerować życie w czasie? Tak jak w większości gier gatunku MMORPG opcja rest albo po prostu siedzenie.


Zawsze w banku regeneruje się hp automatycznie. Po za nim samo hp regeneruje się bardzo bardzo wolno. Są jednak abilites, które w czasie walki, albo zaraz po niej, mogą cie uleczyć. Są to rejuvenate (jakoś tak), który wymaga tarczy, jest też regenerate, który nie wymaga tarczy i możesz go użyć w momencie, gdy twoja postać przestanie atakować potwora i po 10 sekundach zacznie spadać ci pasek adrenaliny. Po prostu reszta adrenaliny zamieni się w hp.

Opcja rest istnieje, ale działa tylko i wyłącznie na odnowienie punktów biegu. Nie wpływa na hp.
 
     
dawid0ed 

Nick: Dawid ED
Members: nie
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 8
Wysłany: 2013-10-24, 22:30   a

Umiejętności w zakładce Abilities nie wymagają run tylko umiejętności z zakładki Combat jeśli chodzi o Magic. Chodzi mi o to, że gdy noszę normalnie staffa to mogłem atakować normalnie, a także z tych umiejętności niewymagających run, a z tym wandem nie mogę ani tak ani tak. Czy po prostu używając wandów mogę użyć tylko te skille które są z Combat tylko jaki to ma sens?

Regenerate wymaga Membersa, a Rejuvenate na szczęście nie.

Jak włączyć szybszy regen punktów biegu?
 
     
iOskar 



Combat: 138
Profesja: Wojownik
Nick: iOskar
Members: tak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 28
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1855
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2013-10-25, 14:35   

dawid0ed napisał/a:
Umiejętności w zakładce Abilities nie wymagają run tylko umiejętności z zakładki Combat jeśli chodzi o Magic.


Z tego co mi wiadomo w momencie, gdy masz samego staffa, wanda czy cokolwiek do magii nie możesz używać magic abilites. Owszem są one podświetlone jakby były gotowe do aktywowania, ale jak klikniesz na jakiś to będzie mniej więcej takie info: "You need to cast spell to use this ability". A więc musisz zaznaczyć jakiś spell (air,water,fire,earth), aby móc użyć ability więc nie wiem jakim cudem udało ci się to bez run :P Mogę wiedzieć jaki to był staff?

dawid0ed napisał/a:
Jak włączyć szybszy regen punktów biegu?


Klikasz prawym w miejscu gdzie włączasz/wyłączasz bieg i wybierasz opcję "rest". Nie możesz jej używać podczas walki.
 
     
dawid0ed 

Nick: Dawid ED
Members: nie
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 8
Wysłany: 2013-10-25, 15:01   .

Staff of Air. Normalnie używałem skilli z Abilites. Jestem tego pewny, bo nie mam żadnych runek.
 
     
iOskar 



Combat: 138
Profesja: Wojownik
Nick: iOskar
Members: tak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 28
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1855
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2013-10-25, 16:31   

To już chyba wiem o co biega. Masz staff of air i masz zaznaczony zapewne jakiś air spell, który nie wymaga innych run niż air a w przypadku użycia air staffa nie potrzebujesz run bo staff ci je zastępuje :P Uwierz mi, że lepsze połączenie to na przykład wand i book, wiem, że wtedy potrzebujesz jakichś run no ale używając abilities zużyjesz ich bardzo, bardzo mało :)
 
     
dawid0ed 

Nick: Dawid ED
Members: nie
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 8
Wysłany: 2013-11-04, 12:30   .

Czy szybsza broń da mi szybszą możliwość używania ability? Bo jeżeli nie to logicznie rozumiejąc brać broń, która ma największe obrażenia? Grając trybem melee praktycznie cały czas używam ability (oczywiście mam na myśli te które zadają obrażenia) naprzemiennie więc nie wiem dokładnie jak z tym jest, bo jeżeli szybkość broni nie mają wpływu na ability w żaden sposób to lepiej sobie wziąć broń z większym obrażeniem? Ponieważ tym większe obrażenia broni tym większe obrażenia umiejętności.

Dajmy przykład, mam broń Rune Scimitar i Rune Battleaxe. Wiadomo, że Scimitar jest dużo szybszy, ale ma mniejsze obrażenia od Battleaxe. Przy auto-attack'ach bez używania umiejętności powiedzmy w ciągu 10 sekund zadają tyle samo obrażeń (czysto teoretycznie). Ale nie mam pojęcia jak jest w przypadku gdy używamy naprzemiennie ability zadające obrażenia.

Druga sprawa to Rune gauntlets. W GE można kupić, ale Worn-out rune gauntlets czyli zniszczone i z tego widzę nie dają żadnych statystyk. Tak samo jest w przypadku Rune spikeshield i Rune berserker shield. Jak jest z tymi przedmiotami z perspektywy F2P? Mogą dać jakieś normalne statystyki, a nie "puste"?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 10