Zapraszam do obejżenia galerii screenów z niedawno uruchomionej wersji beta klienta.
Widać że to wersja beta i to zdecydowanie. FPS-y są na poziomie 3-5. Grafika jak na screenach, prezentuje się ciekawie, no ale z optymalizacją działania mają jeszcze wiele do zrobienia.
Dali zresztą komunikat że to co jest teraz jest niezoptymalizowane i żeby być tego świadomym. Ni mniej jednak, wydaje mi się że zmiany idą naprawdę w dobrym kierunku jeśli ten projekt zostanie należycie ukończony.
Niezależnie od wyniku, mamy ich zapewnienie że obecny tradycyjny klient Java nie zostanie porzucony.
To w sumie dobrze, że się nie dostałem do bety, screeny i tak będą, więc wszystko okej. Oskar, możesz jęczeć teraz jaka szkoda, że tylko EoC, że powinni dać do RS07.
[ Dodano: |18 Kwi 2013|, o 21:34 ]
A tak przy okazji, teraz widać jak małe są odległości w RSie. Może kiedyś zrobią szerszy świat...
Combat: 200
Nick: Vark Aven
Members: tak
Wiek: 32 Dołączył: 03 Sie 2011 Posty: 241
Wysłany: 2013-04-19, 07:42
Jeśli ktoś chce zobaczyć jak wygląda jakaś lokacja niech powie. Kopsnę się i po screenshotuje.
Co do odległości to w ostatnim BTS wideo zadano im to pytanie.Coś musieli odpowiedzieć :D.
Nie poszło im to najlepiej ale spójrzmy na to z drugiej strony.
Projekt zwiększenia mapy byłby niesamowicie pracochłonny i musiałby być rozłożony na długi czas. Przy obecnej jakości grafice musieliby znaczną część swoich grafików przekierować do
tego projektu przez co rework krasnoludów i elfów musiałby zostać odłożony, może nawet inne.
Nie mówiąc o potrzebie dostosowania silnika gry do takich zmian.
Oznaczało by to też konieczność przeprojektowania mapy i zapełniania "pustych miejsc" w których coś musiało by być.
zgadzam się z prawie wszystkim, bo ostatnia kwestia nie jest trudna z tego co pamiętam wysyłałem im propozycje co do zapełnienia pustych miejsc. Co jest najłatwiejszą sprawą ze wszystkiego.
Czy jagex podał chociaż miesiąc, w którym ta beta już będzie wprowadzona w życie? Czy wraz z html'em wejdzie darmowy memb? Nie będzie już free? I takie dodatkowe pytanko... co z nowymi skillami? Zajmują się bzdurami, a suomi nie ma co wbijać
Combat: 175
Profesja: Quest Master
Nick: Barti108
Members: tak
Wiek: 31 Dołączył: 19 Kwi 2007 Posty: 1546 Skąd: Mos Le'Harmless
Wysłany: 2013-04-19, 20:37
Vark aven napisał/a:
zapełniania "pustych miejsc" w których coś musiało by być.
Kurde, no czemu wszędzie coś musi być?
Zawsze mnie to wkurzało w RS. Zapchana cała mapa i jeszcze wciskają z każdym kolejnym większym update jakieś nowe miejsca/lokacje w tą ciżmę na siłę.
Czy naprawdę wszędzie coś musi być? Trochę przestrzeni, wolności, jakiegokolwiek realizmu, no proszę Was.
Zwiększyć odległości między miastami tylko po to, żeby znowu je zapchać czymś?
IMHO trochę bez sensu. Jak już mają być urealnione te podróże no to, choroba, niech będzie ta prawdziwa wędrówka, przez gęsty las, pustynię po horyzont, jak Souler mówi, niezamieszkałe obszary. A nie wszędzie ten natłok miejsc, ludzi i wszystkiego...
Combat: 200
Nick: Vark Aven
Members: tak
Wiek: 32 Dołączył: 03 Sie 2011 Posty: 241
Wysłany: 2013-04-20, 14:54
Jest pewien problem: Lodestones. Ludzie nie chodzą już na piechotę z powodu łatwego dostępu do teleportów. Mówię tu o terenach "ludzi", królestwa Asgarnia, Kandarin, Misthalin. Jeśli chodzi o dziewicze tereny, takie już są, np. Karamja, południe od Piscatorins, Wildenrness i inne. Wracając do początku mojej wypowiedzi, w sumie to wszystko wyjaśnia. Jeśli ludzie głównie korzystają z teleportów (a korzystają) to rozszerzanie świata nie ma sensu.
Combat: 175
Profesja: Quest Master
Nick: Barti108
Members: tak
Wiek: 31 Dołączył: 19 Kwi 2007 Posty: 1546 Skąd: Mos Le'Harmless
Wysłany: 2013-04-20, 15:20
No właśnie: nie dość, że odległości są takie małe i wszystko jest tak stłoczone to jeszcze jest ogrom możliwości szybkiego transportu, jak teleporty itp. itd.
To prawda. W rs jest zbyt dużo teleportów, a Jagex ciągle dodaje nowe.
Podzielam zdanie obu z was. Myślę, że puste miejsca w rs bardzo by się przydały. Na przykład powiększenie pustyni przynajmniej dwudziestokrotnie tak, aby była ona pustynią, a nie piaskownicą. Podobnie z Morytanią, w końcu to bagna. Jeszcze kilka takich miejsc by się nadało. Jednakże jeśli chodzi o miasta to jest dobrze tak jak teraz. Budynek przy budynku, widać że jakaś cywilizacja :D
Data tego postu to 17 Kwietnia. Dzień rozpoczęcia beta testów klienta HTML5.
Jak widać, NDA w tym wypadku nie obowiązuje. Fakt faktem poprosili o nie umieszczanie zbyt wielkiej ilości zdjęć i informacji, ni mniej jednak to stanowisko wyraźnie stwierdza, że nie łamię ich wewnętrznego regulaminu. Co do prośby, zastosuję się tym razem i od tej pory nie będę ujawniać bardziej szczegółowych danych. Ni mniej jednak będę chciał dać cynk że prace nad tym ambitnym projektem zmierzają w dobrym kierunku. Za co gorąco trzymam kciuki.
Wypada jeszcze raz podkreślić że:
-Klient jest jeszcze w bardzo wczesnej fazie produkcji. Prawdziwa optymalizacja jest dopiero wykonywana stąd też obecne nie najlepsze jeszcze wyniki FPS będą na 100% poprawione.
-Dowiedziałem się także że sprzęt jaki się posiada ma istotny wpływ na obecne FPS
Niektóre jego rodzaje lepiej wspierają nowego klienta inne jeszcze nie. To także będzie poprawiane. Obecnie zbierana jest specyfikacja sprzętowa z którą są tak duże problemy pod linkiem:
Dostęp oczywiście do tego wątka forum mają tylko osoby mające dostęp do klienta HTML5.
Ja zapostowałem swoją specyfikację by pomóc im w ulepszeniu wsparcia sprzętu. Jeśli ktoś ma dostęp do RS HTML5 Beta i ma te same problemy co ja (3-5 FPS) gorąco zachęcam do podania swojej specyfikacji i wspomożeniu deweloperów. W końcu ten klient ma być dla nas, i w interesu obydwu stron leży żeby działał jak najlepiej. Zwłaszcza że w raz z nim zmieni się nasze spojrzenie na RuneScape.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum