RejestracjaRejestracja
ZalogujZaloguj
GrupyGrupy

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Runescape Beta: Klient HTML5
   
Vark aven 
of Zaros



Combat: 200
Nick: Vark Aven
Members: tak
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 241
Wysłany: 2013-04-18, 19:23   Runescape Beta: Klient HTML5

Zapraszam do obejżenia galerii screenów z niedawno uruchomionej wersji beta klienta.

Widać że to wersja beta i to zdecydowanie. FPS-y są na poziomie 3-5. Grafika jak na screenach, prezentuje się ciekawie, no ale z optymalizacją działania mają jeszcze wiele do zrobienia.

Dali zresztą komunikat że to co jest teraz jest niezoptymalizowane i żeby być tego świadomym. Ni mniej jednak, wydaje mi się że zmiany idą naprawdę w dobrym kierunku jeśli ten projekt zostanie należycie ukończony.

Niezależnie od wyniku, mamy ich zapewnienie że obecny tradycyjny klient Java nie zostanie porzucony.

http://sdrv.ms/11lxtEd
 
 
     
Souler 


Combat: 130
Profesja: Quest Master
Nick: Souler
Members: tak
Wiek: 29
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 761
Skąd: Goleniów
Ostrzeżeń:
 1/5/6
Wysłany: 2013-04-18, 20:33   

To w sumie dobrze, że się nie dostałem do bety, screeny i tak będą, więc wszystko okej. Oskar, możesz jęczeć teraz jaka szkoda, że tylko EoC, że powinni dać do RS07.

[ Dodano: |18 Kwi 2013|, o 21:34 ]
A tak przy okazji, teraz widać jak małe są odległości w RSie. Może kiedyś zrobią szerszy świat...
____________________________________________________________________




 
 
     
Vark aven 
of Zaros



Combat: 200
Nick: Vark Aven
Members: tak
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 241
Wysłany: 2013-04-19, 07:42   

Jeśli ktoś chce zobaczyć jak wygląda jakaś lokacja niech powie. Kopsnę się i po screenshotuje.


Co do odległości to w ostatnim BTS wideo zadano im to pytanie.Coś musieli odpowiedzieć :D.
Nie poszło im to najlepiej ale spójrzmy na to z drugiej strony.

Projekt zwiększenia mapy byłby niesamowicie pracochłonny i musiałby być rozłożony na długi czas. Przy obecnej jakości grafice musieliby znaczną część swoich grafików przekierować do
tego projektu przez co rework krasnoludów i elfów musiałby zostać odłożony, może nawet inne.

Nie mówiąc o potrzebie dostosowania silnika gry do takich zmian.
Oznaczało by to też konieczność przeprojektowania mapy i zapełniania "pustych miejsc" w których coś musiało by być.
____________________________________________________________________

 
 
     
Skicek 
PC for ever



Combat: 187
Profesja: Quest Master
Nick: Skicek
Members: tak
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 3719
Wysłany: 2013-04-19, 11:14   

zgadzam się z prawie wszystkim, bo ostatnia kwestia nie jest trudna z tego co pamiętam wysyłałem im propozycje co do zapełnienia pustych miejsc. Co jest najłatwiejszą sprawą ze wszystkiego.
____________________________________________________________________

Zanim wypowiesz się w dyskusji, pierw zapoznaj się z dwiema stronami tematu, by móc poważnie dyskutować.

Na pytania dotyczace RuneScape odpowiadam tylko w tematach

 
     
Souler 


Combat: 130
Profesja: Quest Master
Nick: Souler
Members: tak
Wiek: 29
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 761
Skąd: Goleniów
Ostrzeżeń:
 1/5/6
Wysłany: 2013-04-19, 13:33   

Ale powiedzmy sobie szczerze- pustynia to powinien być piasek po horyzont, a tak trochę psuje się efekt.
____________________________________________________________________




 
 
     
iOskar 



Combat: 138
Profesja: Wojownik
Nick: iOskar
Members: tak
Wiek: 28
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1855
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2013-04-19, 15:45   

Czy jagex podał chociaż miesiąc, w którym ta beta już będzie wprowadzona w życie? Czy wraz z html'em wejdzie darmowy memb? Nie będzie już free? I takie dodatkowe pytanko... co z nowymi skillami? Zajmują się bzdurami, a suomi nie ma co wbijać ;D
 
     
Barti108 
Publius Bartius



Combat: 175
Profesja: Quest Master
Nick: Barti108
Members: tak
Wiek: 31
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1546
Skąd: Mos Le'Harmless
Wysłany: 2013-04-19, 20:37   

Vark aven napisał/a:
zapełniania "pustych miejsc" w których coś musiało by być.


Kurde, no czemu wszędzie coś musi być?
Zawsze mnie to wkurzało w RS. Zapchana cała mapa i jeszcze wciskają z każdym kolejnym większym update jakieś nowe miejsca/lokacje w tą ciżmę na siłę.

Czy naprawdę wszędzie coś musi być? Trochę przestrzeni, wolności, jakiegokolwiek realizmu, no proszę Was.

Zwiększyć odległości między miastami tylko po to, żeby znowu je zapchać czymś?
IMHO trochę bez sensu. Jak już mają być urealnione te podróże no to, choroba, niech będzie ta prawdziwa wędrówka, przez gęsty las, pustynię po horyzont, jak Souler mówi, niezamieszkałe obszary. A nie wszędzie ten natłok miejsc, ludzi i wszystkiego...
 
 
     
Vark aven 
of Zaros



Combat: 200
Nick: Vark Aven
Members: tak
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 241
Wysłany: 2013-04-20, 14:54   

Jest pewien problem: Lodestones. Ludzie nie chodzą już na piechotę z powodu łatwego dostępu do teleportów. Mówię tu o terenach "ludzi", królestwa Asgarnia, Kandarin, Misthalin. Jeśli chodzi o dziewicze tereny, takie już są, np. Karamja, południe od Piscatorins, Wildenrness i inne. Wracając do początku mojej wypowiedzi, w sumie to wszystko wyjaśnia. Jeśli ludzie głównie korzystają z teleportów (a korzystają) to rozszerzanie świata nie ma sensu.
____________________________________________________________________

 
 
     
Barti108 
Publius Bartius



Combat: 175
Profesja: Quest Master
Nick: Barti108
Members: tak
Wiek: 31
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1546
Skąd: Mos Le'Harmless
Wysłany: 2013-04-20, 15:20   

No właśnie: nie dość, że odległości są takie małe i wszystko jest tak stłoczone to jeszcze jest ogrom możliwości szybkiego transportu, jak teleporty itp. itd.
 
 
     
iOskar 



Combat: 138
Profesja: Wojownik
Nick: iOskar
Members: tak
Wiek: 28
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1855
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 2/5/6
Wysłany: 2013-04-20, 15:34   

To prawda. W rs jest zbyt dużo teleportów, a Jagex ciągle dodaje nowe.

Podzielam zdanie obu z was. Myślę, że puste miejsca w rs bardzo by się przydały. Na przykład powiększenie pustyni przynajmniej dwudziestokrotnie tak, aby była ona pustynią, a nie piaskownicą. Podobnie z Morytanią, w końcu to bagna. Jeszcze kilka takich miejsc by się nadało. Jednakże jeśli chodzi o miasta to jest dobrze tak jak teraz. Budynek przy budynku, widać że jakaś cywilizacja :D
 
     
Wujek 


Nick: Wujek
Members: tak
Wiek: 33
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 27
Ostrzeżeń:
 3/5/6
Wysłany: 2013-04-22, 17:59   

____________________________________________________________________

 
 
     
Souler 


Combat: 130
Profesja: Quest Master
Nick: Souler
Members: tak
Wiek: 29
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 761
Skąd: Goleniów
Ostrzeżeń:
 1/5/6
Wysłany: 2013-04-22, 19:33   

Akurat się będą czepiać.
____________________________________________________________________




 
 
     
Skicek 
PC for ever



Combat: 187
Profesja: Quest Master
Nick: Skicek
Members: tak
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 3719
Wysłany: 2013-04-22, 19:36   

jak by ktos nie zauwazyl nie dyskutujemy tu o stricte betcie czyli ogolnie o grze. Ze za malo przestrzeni...
____________________________________________________________________

Zanim wypowiesz się w dyskusji, pierw zapoznaj się z dwiema stronami tematu, by móc poważnie dyskutować.

Na pytania dotyczace RuneScape odpowiadam tylko w tematach

 
     
Souler 


Combat: 130
Profesja: Quest Master
Nick: Souler
Members: tak
Wiek: 29
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 761
Skąd: Goleniów
Ostrzeżeń:
 1/5/6
Wysłany: 2013-04-23, 08:03   

No bo jest za mało przestrzeni. Za mało na takie powiększenie zasięgu wzroku na powierzchni.
____________________________________________________________________




 
 
     
Vark aven 
of Zaros



Combat: 200
Nick: Vark Aven
Members: tak
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 241
Wysłany: 2013-04-23, 13:29   

Wujek, zanim zaczniesz oskarżać kogokolwiek o cokolwiek lepiej sprawdzaj czy masz aktualne informacje:

http://sdrv.ms/10w91oj

Data tego postu to 17 Kwietnia. Dzień rozpoczęcia beta testów klienta HTML5.

Jak widać, NDA w tym wypadku nie obowiązuje. Fakt faktem poprosili o nie umieszczanie zbyt wielkiej ilości zdjęć i informacji, ni mniej jednak to stanowisko wyraźnie stwierdza, że nie łamię ich wewnętrznego regulaminu. Co do prośby, zastosuję się tym razem i od tej pory nie będę ujawniać bardziej szczegółowych danych. Ni mniej jednak będę chciał dać cynk że prace nad tym ambitnym projektem zmierzają w dobrym kierunku. Za co gorąco trzymam kciuki.

Wypada jeszcze raz podkreślić że:

-Klient jest jeszcze w bardzo wczesnej fazie produkcji. Prawdziwa optymalizacja jest dopiero wykonywana stąd też obecne nie najlepsze jeszcze wyniki FPS będą na 100% poprawione.

-Dowiedziałem się także że sprzęt jaki się posiada ma istotny wpływ na obecne FPS
Niektóre jego rodzaje lepiej wspierają nowego klienta inne jeszcze nie. To także będzie poprawiane. Obecnie zbierana jest specyfikacja sprzętowa z którą są tak duże problemy pod linkiem:

http://services.runescape...35,809,64910610

Dostęp oczywiście do tego wątka forum mają tylko osoby mające dostęp do klienta HTML5.

Ja zapostowałem swoją specyfikację by pomóc im w ulepszeniu wsparcia sprzętu. Jeśli ktoś ma dostęp do RS HTML5 Beta i ma te same problemy co ja (3-5 FPS) gorąco zachęcam do podania swojej specyfikacji i wspomożeniu deweloperów. W końcu ten klient ma być dla nas, i w interesu obydwu stron leży żeby działał jak najlepiej. Zwłaszcza że w raz z nim zmieni się nasze spojrzenie na RuneScape.
____________________________________________________________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 10